Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
02. april 2013 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mails bliver automatisk markeret som læst

Hej

Jeg har fået et lille problem med nogle af mine brugere og deres mails...
vi har en exchange 2010 server med dertil outlook til hver bruger.. jeg har nu en 2-3 stykker der har fået problemer med at deres nye mails der kommer til indbakken bliver markeret som læst automatisk.. hvis de feks. står på en anden mappen (evt. sendt mappen) og kan se der er kommet 4 nye mails i indbakken.. så med det samme de klikker på indbakken (uden at have markeret nogen mail) så bliver alle nye bare automatisk markeret som læst med det samme...
det kan også ske når bare de er på indbakken, så alle nye mails der kommer ind bliver bare læst af sig selv... går de så ned på mailen og højre klikker på den og markerer den som "ulæst" så forbliver den ulæst indtil de markerer den og får den læst.
Synes det er meget mærkeligt, da det kun er 2-3 brugere ud af ca. 50 der lige pludselig har fået det problem...
nogle der har oplevet det..? eller måske kender en løsning på det.?
Avatar billede sularsen Nybegynder
02. april 2013 - 22:59 #1
Hej,

Bruger de andre enheder til mail også, f.eks. smartphones?

Jeg har oplevet det samme med enkelte brugere og fælles for dem var at de brugte Blackberry smartphones der var sat forkert op (brugte pop3 i stedet for active sync).

/Sune
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
03. april 2013 - 20:36 #2
Hej

ser ud til det var problemet... vi har et email system som vi bruger til et ticket system, og der var en 3 konti der stod til pop3

smid et svar
Avatar billede sularsen Nybegynder
03. april 2013 - 21:13 #3
Super. Godt det er løst.