Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
02. april 2013 - 21:49 Der er 7 kommentarer

computer lukker ned under gaming!

Hey eksperten!:)

Har virkeligt søgt alle vegne efter en løsning til mit problem men det lykkedes ikke!
Min computer lukker/går i dvale efter nogle minutter under lidt tungere spil, dog selvom jeg sætter grafikken ned. og man kan intet gøre.
Mens nogle spil køre den uden problemer.

Jeg har skiftet PSU til en corsair 650 watt. fungere stadig ikke håber i kan hjælpe:)

Specs og status på computeren lige efter det sket:
http://postimg.org/image/sczmrc3u7/3348dad0/
Avatar billede Tobi97 Novice
02. april 2013 - 21:54 #1
er det bærbar eller stationær?
vis det er en stationær prøv at rens dine luftfilte, havde selv det problem med min stationær at den lukkede ned når jeg havde spillet et stykke tid, og mit problem var at den blev så varm at den slukkede fordi at den ikke fik nok luft fordi at blæseren var stoppet til :D
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
02. april 2013 - 21:59 #2
mange tak for det hurtige svar tobi ! :)

Det en stationær
Har postet et billed, der står temps idet, det sker, og det er ikke noget af det der bliver for varmt.
Avatar billede Tobi97 Novice
02. april 2013 - 22:01 #3
hmm. hvilket billed? :)
Avatar billede Tobi97 Novice
02. april 2013 - 22:01 #4
nåår det billede xD
Avatar billede crusie Nybegynder
02. april 2013 - 22:25 #5
tjae. Det ligner ikke overophedning. Temperaturene ligger fint. Kan dog se at CPU loaden har ligget på 100% - så det kan jo være den har svedt lidt. Rens kølerne og hvis det ikke virker, kan en bios/driver opdatering måske være løsningen. Jeg ved ikke lige hvor meget GPU'en sluger, men det kunne jo være at 650 watt ikke er helt nok. corsair ligger vist ikke helt i top hvad angår effeciency.
Avatar billede htx98i17 Professor
03. april 2013 - 07:46 #6
det er fordi du spiller for meget :-)
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
03. april 2013 - 11:41 #7
Cruise :
Tak for svaret jah der kan jo godt være noget med det men i nogle spil ligger den på 100% uden der sker noget :]
bios opdatering? Er det svært? Har læst at man helst skal lade være da du kan ødelægge noget :)

Htx98:
Haha yeah det nok det :D