Avatar billede strikemusic Nybegynder
07. april 2013 - 16:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilgå domæne

Jeg har nu i flere år haft mit web på unoeuro og min udbyder var tdc. Jeg har imidlertid skiftet til Seas-NVE fiber og nu kan jeg ikke længere logge på domænet jeg har gratisdns og har der ændret min ipadresse så den har den nye wan-ipadresse men det funker bare ikke Hvad pokker har jeg gjort forkert
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
07. april 2013 - 17:14 #1
Hvad mener du med at logge på domænet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2013 - 17:38 #2
du har flyttet domænet hjem fra 1€, så det nu ligger på en server hos dig? Er porte åbnet i router?
Avatar billede strikemusic Nybegynder
07. april 2013 - 17:44 #3
Nej jeg har ikke flyttet det hjem det ligger stadig på one euro
Avatar billede strikemusic Nybegynder
07. april 2013 - 17:46 #4
tilgå domænet jeg prøver at tilgå det på www.it-mester.dk
Avatar billede vagn99 Nybegynder
07. april 2013 - 17:54 #5
Jeg er ikke ekspert på dette område, men jeg kan ikke se hvad en flytning af internetudbyder hos dig selv har med din hjemmeside at gøre, som ligger hos en helt tredje udbyder på deres server.
Jeg har hygget mig med hvert år at undlade at betale min Surftown regning på ca 650 kr for så at oprette en ny konto til typisk det halve. Her skal jeg flytte hjemmesiden fra den gamle konto til den nye. I år var det særlig billigt, idet de udbød en del konti til kun 1kr. så jeg købte en ekstra til min ekshustru som gave. Så kan hun selv passe sit skidt.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. april 2013 - 18:02 #6
ret ip-adresser tilbage - domænet er jo ikke flyttet.
Avatar billede strikemusic Nybegynder
07. april 2013 - 20:55 #7
claes57
jeg prøver lige din løsning
Avatar billede strikemusic Nybegynder
08. april 2013 - 20:34 #8
Det virkede men min ie vil ikke vise den men google chrome gør