Avatar billede samohtrelhe Praktikant
10. april 2013 - 11:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VB.Net 2012 - COMException

Efter at have installereret Install shield på den ene af mine to maskiner, er følgende funktion begyndt at fejle på den maskine.

http://ehler.dk/Diverse/COMException.png

Jeg har fjernet installShield og ominstalleret hele VS2012 uden ændring.
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
10. april 2013 - 12:00 #1
I øvrigt; Jeg bruger kun .NET 2 og 3.5 kald for appen skal også kunne køre på XP og det kan den stadig!?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. april 2013 - 01:19 #2
Har du fulgt det gode raad i fejlmeddelelsen og set hvad ErrorCode indeholder?
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
12. april 2013 - 12:14 #3
Hej Arne

Dét har jeg komplet overset :-)
0x80004005

Har, efter at have kigget nogen indlæg, nu revet hele vs.net installationen af, incl sp1.

Denne gang rullede jeg maskinen tilbage til før jeg overhovedet installerede vs.net.

Efter installation af vs.net virker det igen?

Programmet virker i øvrigt helt efter hensigten på andre maskiner fra XP til 8, bare jeg installerer "Visual Basic Power Packs"
(Det kræver selvfølgelig at .net 3.5 er på XP maskinen.)

Arne - Tak!
Og igen tak for dit "find Local Users" kode forslag.
Det var det eneste der forhindrede mig i at lave en domain version i sin tid :-)

Post et svar, så trykker jeg på den rigtige knap... ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. april 2013 - 19:43 #4
ok