Avatar billede minifido Nybegynder
10. april 2013 - 23:09 Der er 1 løsning

2 skærme 1 touch

Hej der ude..
mit problem er jeg har en bærbar hvor jeg har koblet en Medion touch skærm på. nu når jeg køre udvidet skærm virker touchen på bærbaren ikke på ext skærm som den skal.

jeg hjar prøvet at rykke rundt på dem både hvor bærbar skærmen er ext og medion er prim skærm men touch virker på bærbar.. :(

jeg køre win7 og kan ikke finde nogen steder jeg skulle kunne vællge hvad skærm den skal virke på..

nogen hjælp der ude..
Avatar billede minifido Nybegynder
24. juli 2013 - 00:17 #1
LUKKER