Avatar billede Jackount Nybegynder
11. april 2013 - 00:55 Der er 6 kommentarer

Hvad synes I om hjemmesiden?

Min ven og jeg har lavet denne hjemmeside: http://www.porkygames.com
Den er, trods ikke meget content endnu, en konkurrent til sider som y8.com og miniclip.com

Der er lagt utroligt meget vægt på designet - Kan I lide det?

Og hvis der er nogen, som er gode til SEO, må I også meget gerne kommentere det!

point vil blive givet til folk med gode ideer, konstruktiv kritik mm.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
11. april 2013 - 01:15 #1
Det ude til højre på forsiden som står fast det fungere ikke godt.
Man kan ikke se det hele. Også er det bare irriterende at ting står fast når man scroller.
Avatar billede andersx Nybegynder
11. april 2013 - 01:21 #2
Godt lavet!
Fedt design, men jeg undrer mig over hvor har i spillene fra?
Avatar billede escape4ever Novice
11. april 2013 - 09:02 #3
enig med #1

det fungere ikke at den ikke scroller med ned, det virker kloset og irreterende at den en side scroller og den anden bare står stille.

derudover er selve siden lavet som om det er til gamle mennesker no offence men det virker som om det bare er blevet lavet og smidt op uden at tænke over designet og hvilken målgruppe i vil ramme.

en lille men også irreterende ting er at der står Me gusta hvor der burde stå like ved facebook ikonet det er også lidt irreterende at i har lavet en hel boks uden i højre side til facebook istedet for at bygge det ind i designet

eneste possitive ting jeg kan sige om siden er designet det er godt lavet at den skifter farve så det er modsat.

håber ikke du tager det for personligt men sorry guys men det er en ommer kapis!

/JNS
Avatar billede olebole Juniormester
11. april 2013 - 15:10 #4
<ole>

Jeg savner helt overordnet et design. Jeg kan ikke få øje på, der overhovedet er taget designmæssige beslutninger på siden.

Jeg forstår ikke rigtig synspunktet, at siden skulle være lavet til 'gamle mennesker'. Det tror jeg ikke, nogen gamle mennesker vil være enig i. Tværtimod ligner siden efter min mening nærmere noget, der skal henvende sig til børnehavebørn.

Derudover flyder koden i fejl, så der kan kun være én dom: Om igen!

/mvh
</bole>
Avatar billede escape4ever Novice
14. april 2013 - 00:19 #5
ole
tror det er en smagssag om man syntes det ligner noget til gamle eller til en børnehave.
det jeg mente med den var for gamle var at alt er dobbelt størrelse og gamle mennesker ser ikke altid super godt så de ville have nemt ved at bruge den hvorimod unge mennesker som mig selv vil syntes det ville være træls at se på i længere tid.

/escape4ever
Avatar billede olebole Juniormester
14. april 2013 - 00:52 #6
"tror det er en smagssag om man syntes det ligner noget til gamle eller til en børnehave."

Selvfølgelig, og da han spørger, hvad vi synes, skriver jeg ikke, hvad du eller min nabo synes  =)

Børnehavebørn har også brug for store bogstaver - ofte større en gamle har - og da resten af grafikken i bedste fald virker Pixi-agtig, kommer jeg til at tænke i den retning.

Jeg har svært ved at se, hvad der skulle ligge bag af bevidste designvalg eller -overvejelser. Personligt synes jeg, at ordet 'design' er vildt overkill. 'En hurtig skitse' ville efter min mening være en bedre beskrivelse