Avatar billede MrStagis Praktikant
11. april 2013 - 09:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMS program til iPhone

Hej

I gamle dage havde jeg en Sony Ericsson 750i og den havde jeg fundet et program til computeren som via bluetooth kunne sende og modtage sms'er osv.

Er der nogen som kender et lignende program til iphone? Jeg har haft prøvet mysms, men det virker kun hvis modtageren også har programmet.
Avatar billede Paranoir Nybegynder
11. april 2013 - 11:40 #1
Det findes ikke, desværre.

Der findes et program som tilnærmelsesvis ligner sådan noget, men det kræver at din telefon er Jailbroken.

Har du en Mac kan du sende iMessage beskeder via den. Det er det eneste.
Avatar billede MrStagis Praktikant
11. april 2013 - 11:50 #2
Nederen. Ved du hvad programmet hedder hvis ens iPhone er jailbroken?
Avatar billede Paranoir Nybegynder
11. april 2013 - 12:02 #3
Tror det hedder WiFiSMS.

Det den gør, er at den kører en "webserver" på telefonen, og så kan du over WiFi tilgå din telefons IP-adresse, og sende SMS'er derfra.

Så vidt jeg husker fungerede det.. Dog lidt ustabilt og ikke ligeså optimalt som at have en server-app og en klient-app på computeren. :/

Her står også noget om en App der hedder Remote Messages. Den har jeg dog aldrig prøvet.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1496475
Avatar billede thov Forsker
11. april 2013 - 12:56 #4
Du skulle have købt en telefon med Android, for så havde du haft 'Paw server'.
Men det kunne være, at den også findes i en iPhone udgave ?
Avatar billede Paranoir Nybegynder
11. april 2013 - 13:02 #5
thov > Problemet er at Apple ikke har udgivet et API i deres SDK som tillader udviklere at få "ekstern" adgang til SMS-delen.

Lad os håbe at Mr. Ivy tænker lidt mere klart i iOS 7 og giver lov til sådan noget. Nye øjne.