Avatar billede fkp85 Praktikant
12. april 2013 - 12:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Integrering af postdanmarks track and trace webservice

Nogen der har erfaring med dette, og ved hvordan man gør? Det skal være med JSON og ikke XML??????
Avatar billede olebole Juniormester
12. april 2013 - 12:56 #2
<ole>

Der er dokumentation her

/mvh
</bole>
Avatar billede fkp85 Praktikant
12. april 2013 - 21:05 #3
Hej Ole

Jeg har godt set dokumentationen, men jeg har ingen anelse om hvad jeg skal stille op med det?
Avatar billede olebole Juniormester
12. april 2013 - 22:59 #4
Allerførst skal du nok have et kunde-ID, så du kan komme til at teste. Når du har det, må du forklare, hvordan du har tænkt dig at bruge det - så kan vi vise dig en kode, du kan prøve  =)
Avatar billede fkp85 Praktikant
13. april 2013 - 09:14 #5
Jeg har et ID, og det skal integreres på egen hjemmeside, så kunder kan indtaste deres pakkenummer og følge deres pakkes historik... Når jeg har indtastet id, sprog og et eksempel på et pakkenummer åbner der en ny side med en masse kode hvor man kan se pakkens opl. Men ved ikke hvad næste skridt så er :)
Avatar billede fkp85 Praktikant
13. april 2013 - 12:59 #6
Hej igen

Jeg har fundet ud af hvordan jeg skal gribe det an.