Avatar billede foxter Praktikant
12. april 2013 - 23:37 Der er 6 kommentarer

Kan ikke overføre billeder fra min Iphone til min pc

Hej når jeg sætter min Iphone til min pc kommer der ikke en lille boks frem ligesom hvis jeg sætter mit kamra til.
Kan heller ikke finde den i "computer"
Appels support hjælper heller ikke.
Så er der nogle der kan hjølpe på forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
13. april 2013 - 00:16 #1
Har du itunes installeret? (Seneste)
Ellers kan du bruge dropbox hvis du ikke gider deres software..
Avatar billede foxter Praktikant
13. april 2013 - 01:59 #2
Ja man sådan som jeg har forstået kan man ikke bruge iTunes.
Man tak for svaret så hurtigt
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2013 - 08:20 #3
Har du kommet til at deaktivere en tjeneste der starter med Windows, som før har virket, eller er det første gang du tilslutter din telefon?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. april 2013 - 08:35 #4
#2 det er heller ikke kun itunes, der er flere tjenester i itunes der skal bruges og derfor nævner jeg blot itunes :-)

Prøv evt og hent følgende: http://tsdownload.oss.aliyuncs.com/windl/iTools1224E.zip

Hvis følgende kan startes så forstår jeg ikke men hvis det brokker sig skal du hente seneste itunes, dette program er dog en erstatning for itunes, men der er tjenester fra itunes det skal bruge.
Husk iphone skal være tilsluttet.
Avatar billede foxter Praktikant
17. april 2013 - 13:13 #5
Mange tak for hjælpen. Det virkede så vil du ikke lave et svar så du kan få dine point
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 15:24 #6
Får du her :-)