Avatar billede loumann Praktikant
15. april 2013 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Enkelt CMS i PHP og MYSQL

Jeg vil gerne implementere et enkelt CMS system i PHP og MYSQL.
Det skal kun bruges af bare mig som  administrator og skribent. Der behøver ikke være skriverettigheder til brugere.
Jeg ønsker bare mulighed for at uploade tekst fotos og video til de sider jeg publicerer.
Det skal have søgefunktion og loginfuntion for brugere som jeg tildeler et password og naturligvis et adminpanel som beskrevet ovenfor.
Drupal og andre opensource cms er alt for mage hestekræfter til mit projekt. Jeg ønsker noget meget mere enkelt som jeg selv kan justere til.
Har nogle et forslag til nogle koder jeg kan hente et sted på nettet til et sådant enkelt cms-system, vil jeg være meget taknemmelig for at høre fra jer.
Hilsen Ole Loumann
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2013 - 14:10 #1
http://sitemagic.org/Dansk.html
stort set gratis (brug de 99kr på at registrere det, så får du pænere link - skal først registreres, når det er lagt ind på server)
Avatar billede loumann Praktikant
16. maj 2013 - 10:45 #2
OK, tak for svar.
Avatar billede loumann Praktikant
16. maj 2013 - 10:49 #3
Tak for svar Claes. Ved ike om det er den rigtige måde at give dig points på: Point til claes57. Ellers må du sige til. (Kan ikke rigtig gennesmkue det her system.)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2013 - 12:33 #4
jeg har ikke lagt et svar, så du kan ikke give mig point - de gik derfor tilbage til din egen konto.