Avatar billede rasmuso Seniormester
21. april 2013 - 12:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

tastaturdriver til E8HKR-0420 søges

Hej Eksperter

jeg har et Medion tastatur (til PC, trådløst) med en række ekstra funktionstaster, men kan ikke finde en driver der indeholder tasterne, de "normale" taster virker OK.
på Medions hjemmeside er tastaturet ikke nævnt, når jeg "Googler" det, kommer flere "spøjse" sider hvor tastaturet er nævnt (E8HKR 0420) men ingen drivere?
Er her nogen der kan hjælpe?

MVH
Rasmus O.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. april 2013 - 12:43 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2013 - 13:09 #2
Enig. Når der ikke rigtig kan findes andre alternativer, er SlimDrivers også det jeg ville afprøve. Har kun blevet snydt en gang med programmet, hvor jeg måtte gå tilbage til gammel driver. Ellers her det virket.
Husk at have alt udstyr tilsluttet pc når du scanner.
Programmet virker ved den hardwareid som hardwaren har og prøver at finde egnet driver til dette.
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. april 2013 - 13:36 #3
Hej NielsErikK & 220661
Tak for jeres hurtige svar, SlimDrivers kan IKKE finde noget der skal opdateres (udover lydkortet, der stopper hvis det opdateres!?) jeg har også prøvet at sætte et andet USB-tastatur til, genstarte, derefter det med "de ekstra knapper", genstarte, men tasturændringerne findes ikke af SlimDrive eller Windows?
flere gode ideer??
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2013 - 16:44 #4
Tror måske tastaturet er fra Chicony, og derfor er det måske nogle af disse drivere du skal bruge:
http://www.nodevice.com/driver/company/Chicony/Keyboard.html
Prøv at se under dit keyboard om der er nogle benævnelser der matcher det som står under model på siden
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. april 2013 - 17:53 #5
godt forsøg!
desværre er der ikke nogen af dem der passer!
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2013 - 18:02 #6
Har det et MSN nummer under bunden?
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. april 2013 - 18:16 #7
der står Medion på fronten,
bagpå:
FCC ID: E8HKR-0420
Model Number: KR-0420
Part Number: 20029394
Serial Number: 0508138006B
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2013 - 19:06 #8
Har desværre ikke flere bud :-(
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. april 2013 - 19:49 #9
Hej 220661
tak for dine forslag, der desværre ikke løste mine problemer!
håber på der kommer andre til...
Avatar billede rasmuso Seniormester
07. maj 2013 - 20:15 #10
har talt med Medion, flinke & hjælpsomme!
desværre ingen hjælp!
Avatar billede WoM Nybegynder
14. september 2013 - 00:24 #11
Hej,
jeg har en driver til dette tastatur. Skriv til mig, så sender jeg den til dig.
Mvh WoM
Avatar billede WoM Nybegynder
14. september 2013 - 09:03 #12
Hej,
nu fandt jeg websiden, hvor jeg hentede min driver til mit Medion E8HKR-0420 tastatur. (Win XP SP3):
http://driverswindows8.com/driver_download.php?id=MEDION_WL_Set_Chicony_WUR0420TR_MD_877C

Lad mig vide, om det virker.
Mvh
WoM