Avatar billede Lanther Nybegynder
22. april 2013 - 15:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linksys E2500 Wifi Blokerer for webside

Min router Linksys E2500 blokerer for en webside jeg kunne hente for 8 dage siden uden problemer.
den forbinder den ene PC med kabel, den anden med wifi og en smartphones med wifi.

Idag kan jeg overhovedet ikke komme på denne ene webside, men slår jeg wifi fra min smartphones, kan jeg godt hente websiden fra med G3. så altså må det være routeren der blokerer.

Kan godt komme ind i Linksys opsætningen, men kan ikke se hvor den blokker for et program, og det er den eneste webside jeg ikke kan hente hjem til pc.

hvem kan hjælpe ??

websiden hedder

bannerfans.com

mvh
Avatar billede Lanther Nybegynder
22. april 2013 - 15:58 #1
Hej igen

Fik en nem løsning.

Slå windows firewall fra

hent hjemmesiden

Slå windows firewall til

og nu virker den bare igen...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. april 2013 - 18:06 #2
blot til info siden virker på min pc uden jeg har gjort noget og jeg har også en linksys E2500 Router - intet blokeret