Avatar billede loonitun Juniormester
26. april 2013 - 23:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Filer, vises ikke på netværk før kopi er oprettet

Hej alle kloge folk

Jeg er støt på et problem jeg aldrig har haft og virkelig ikke kan forstå ...

Jeg har en bunke filer mkv . mp4 og exe osv. som jeg deler via netværk til min htpc og acryan og pc. fra en anden pc...

dette gøres via en simpel shared folder som er delt til alle med rettighed til alt.

efter jeg måtte lave en recovery på mit system ( pga den windows update ting ) har jeg dog ikke kunne se mkv, avi, exe osv når de bliv lagt i shared folderen, alle dem før recovery virker i nu ...

det sjove er så at når jeg så kopiere en given fil, så kan jeg se kopien og den virker uden problemer på de andre maskiner , men kan stadig ikke se originalen...

mit spørgsmål er ... hvad filen skal jeg gøre for nye filer kan ses uden jeg skal lave en kopi af dem ??? for jeg er gået blank i det...

mvh

looni
Avatar billede loonitun Juniormester
26. april 2013 - 23:06 #1
glemte at skrive det er i windows 7
Avatar billede loonitun Juniormester
26. april 2013 - 23:45 #2
Jeg fandt en løsning gennem en ven, det drejede sig om noget rettigheder som var nedarvet før recovery men efter ik var efter recovery som så var grunden.