Avatar billede Bluewolf Nybegynder
28. april 2013 - 18:30 Der er 3 kommentarer

Ny Processor

Jeg leder efter en NY processor til min computer, men for at være ærlig, jeg har ikke en skid forstand på computer X.x

her er min pc spec:
Product:          eMachines
Model:            ET1358
Processor:        AMD Athlon(tm) II X2 220 Processor
Ram:              12 GB
System:            64-bit

jeg leder efter en bedre processor men har ingen ide, hvilken processor passer til min pc....

håber i kan hjælpe, leder efter en af de helt nye processor..
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
28. april 2013 - 19:47 #1
Det kan jeg nemt hjælpe med.

Hvis du er personen der er hardcore gamer så efter:
Intel Core i5 3570K

Hvis du er almindelig gamer så gå efter:
AMD FX 8350

Hvis du er en som kun er på Facebook, Spotify, YouTube og laver skolearbejde osv. så vil jeg anbefale:
Intel Core 2 Duo E6700

Hvis du kun bruger den til Facebook og virkelig små ting så vil jeg anbefale at du beholder din Athlon processor.

Med venlig hilsen:
SciXT3CH
Avatar billede Bluewolf Nybegynder
28. april 2013 - 20:04 #2
jeg er en gamer, men hardcore ved jeg nu ikke

men kan jeg bruge en Inten Core I5 3570K til min pc?

gider ikke købe noget jeg ikke kan sætte i min pc
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
01. maj 2013 - 21:47 #3
Vil anbelfale at du vælger i5 3570K, hvis du i det hele taget bare spiller på din computer. Men husk at dit bundkort skal passe sammen med din processor. Men SciXT3CH giver faktisk nogle gode svar, så lyt til ham så er du ihvertfald ikke helt væk i det :)