Avatar billede tazzer Nybegynder
29. april 2013 - 20:34 Der er 3 kommentarer

Billigt og godt webhotel til flere domæner

Hej alle.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig til at finde et godt og billigt webhotel, hvor man kan have flere domæner. Der må rigtig gerne være en ordentlig support med kort svar tid (evt. chat).

Nogen der kender nogle, evt. med et godt tilbud?
Det er noget af en jungle at finde rundt i.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Venligst
Natascha
Avatar billede repox Seniormester
01. maj 2013 - 09:36 #1
"Billigt" og "ordentlig support" hænger ikke sammen.

Hvad er det du har behov for og hvad er den økonomiske ramme?
Avatar billede tazzer Nybegynder
01. maj 2013 - 11:36 #2
Nej, det tænkte jeg nok :)Jeg har nu one.com, hvor de har givet god support, men der kan man ikke have flere domæner. Og trær jeg her betalte10-15 kr. pr mdr. Er det muligt at få noget i det prisleje måske?
Avatar billede repox Seniormester
01. maj 2013 - 21:58 #3
Tja, jeg vil sige du kan prøve dem her: http://www.servage.dk/

Firmaet er godt nok tysk, men prisen er okay i forhold til hvad man får. Supporten er også okay.

Personligt har jeg valgt at droppe danske udbydere og har købt mig en VPS i Tyskland. Det er billigt og kører fantastisk.