Avatar billede Yamuv Nybegynder
01. maj 2013 - 09:03 Der er 3 kommentarer

MSI GE60 0ND 490NE ?

Hej eksperter!

Jeg står ligenu og er ved at kigge efter en ny potentiel gamer-laptop, idet at jeg er ved at være træt af at medbringe min stationær når jeg skal til LAN. Det lyder måske dovent, men vil gerne af og til kunne tage gaming med på farten på et mindre krævende niveau :)

Den jeg har haft kig på er en MSI GE60 0ND-490NE. Den har følgende specs:

- CPU: Intel Core i5 (3rd generation) 3230M (2,6 GHz Dual-Core | Turbo Boost 3,2 GHz)
- GPU: nVidia GeForce GTX 660M - 2GB GDDR5 + Intel HD Graphics 4000 (Integrated)
- RAM: 6 GB DDR3
- HDD: 750 GB
- Skærm: 1920x1080 Full HD 15,6"

Vil høre hvad I syntes om denne, og om den er egnet til gaming. Det eneste jeg egentlig selv er tvivl om lige pt. er processoren.

- Jonas
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 09:55 #1
Den er helt ok.
Cpu er også fin til dit brug, du har til spil ikke brug for flere kerner.
Det mest afgørende er dit grafikkort og du har valgt et Gamer kort i den lave ende, yderst passende.
Avatar billede Yamuv Nybegynder
01. maj 2013 - 09:59 #2
Vil denne kunne køre et spil som BF3, eller er det helt udelukket?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 21:19 #3
Den kan fint køre BF3 dog uden at imponere, men den presses måske af BF4 som snart kommer (den vil også kunne køre BF4, men med lavere antal FPS).