Avatar billede StarTropics Nybegynder
06. maj 2013 - 17:57 Der er 2 kommentarer

Software til at forny... alt muligt

Hej

Jeg har fået en idé, som jeg dog ikke er overbevist om, kan føres ud i livet.

Sagen er, at der er så meget, som vi skal forny hver måned på diverse websites, såsom bibliotekslån, medlem af ungdomsboligforeninger etc. Alt for ofte ender jeg dog alligevel med at glemme at gøre dette, så findes der ét eller andet smart stykke software, som man kan få til at gøre den slags ting? Det er trods alt den samme slaviske proces hver måned: Log ind, tryk på "forny", færdig. Det virker som noget, en computer godt lige ville kunne klare. ;-)
Avatar billede StarTropics Nybegynder
06. maj 2013 - 17:58 #1
Jeg er klar over, at der naturligvis nok kunne være sikkerhedsrisici med at lagre sin adgangskode et sted, men visse steder ville jeg godt kunne løbe risikoen. ;-)
Avatar billede sonalias Seniormester
07. maj 2013 - 11:29 #2
http://www.robotask.com/ lyder som noget der vil kunne bruges, ellers bruger vi noget på arbejdet der hedder SeqZap, men da det koster ca 30k tror jeg ikke det er en mulighed? ;)