Avatar billede pazau Nybegynder
06. maj 2013 - 21:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows XP - Ikoner for netforbindelse mangler ved opstart

Jeg er stødt på et sært problem med min Netbook, der kører Windows XP Home SP3.

Efter at have afinstalleret Microsoft Visual Studio Express 2010, dukker netværksikonerne pludselig ikke længere op nede i systembakken ved opstart.

- Men ikonerne dukker op, så snart jeg går ind under mappen Netværksforbindelser.

Jeg har prøvet at sætte og fjerne flueben forskellige steder under både LAN og WiFi.
Har også prøvet at være inde under Tjenester, og aktiveret tjenesten Netværksforbindelser, som var deaktiveret - men uden success. Så lige nu er jeg på bar bund, og en reinstallation er ude i hampen, for et sølle issue som det her.

Maskinen får fint net og går også på nettet uden problemer - det er bare ikonerne der mangler.

Nogen forslag?
Avatar billede milter Ekspert
06. maj 2013 - 21:43 #1
Prøv at kigge her:

http://www.pcworld.dk/art/9590/saadan-skjuler-du-ikoner-i-systembakken

Vejledningen burde også kunne bruges til at få ikonerne frem.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2013 - 06:42 #2
pazau tror du ikke det er på tide at få afsluttet alle dine åbne spørgsmål, det ender med at ingen gider, at hjælpe dig når du har et problem.
Avatar billede pazau Nybegynder
07. maj 2013 - 08:01 #3
Milter: Det er ikke det at de er skjult der er problemet. De dukker slet ikke op.

Silbidor: Det er ikke min problemstilling lige nu. Men tager det til overvejelse når jeg har tid til det.
07. maj 2013 - 10:37 #4
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/pazau (Point ude: 1.730) - månedens rekord ?
Avatar billede Jensen DK Novice
07. maj 2013 - 14:29 #5
Vi vil også hjælpe dig når vi lige for tid til det.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. maj 2013 - 16:47 #6
Når du har fået dem synlige, forbliver de så synlige indtil næste genstart?
Avatar billede pazau Nybegynder
31. august 2013 - 09:14 #7
220661 - Jeg fandt aldrig en løsning på problemet, men geninstallerede istedet Windows gennem maskinens Recovery-tingeling.