Avatar billede Ingelis Nybegynder
07. maj 2013 - 02:36 Der er 2 kommentarer

MP3

goddag
jeg har overført mine CDer til min PCer og derfra til min MP3 afspiller, det er ok- men da jeg er glad for den musik vil jeg have overført musikken flere gange på min MP3 så jeg gentagende gange ( i ny rækkefølge) hører den igen og igen .--istedet for at  igenstarte MP3 forfra heletiden
Avatar billede tbuch Juniormester
07. maj 2013 - 08:05 #1
Er ikke helt sikker på hvad du vil - men det lyder som om du skal have fat i en Random (vælger tilfældig rækkefølge) funktion på din mp3 enhed
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. maj 2013 - 09:14 #2
Mon ikke det mere er repeat funktionen han søger?