Avatar billede darrich Novice
09. maj 2013 - 20:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 - kan ikke gemme

Jeg har lige fået en xbox 360 af en god ven til brug for mine drenge.

Har købt Lego star wars, men har det problem at jeg ikke kan få gemt spillet, så man skal starte forfra hver gang.

Profilen er lokal.
Har fravalgt XBOX live da jeg ikke synes jeg vil give penge månedligt for det.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede mikkel4229 Nybegynder
10. maj 2013 - 00:33 #1
Så vidt jeg kan huske, skal man oprette en bruger på xbox'en og logge ind på den, før man kan gemme...
Det er lang tid siden jeg sidst har brugt min :i
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2013 - 23:31 #2
netop.  du skal logge ind med en bruger, du har lavet
Avatar billede darrich Novice
23. juni 2013 - 09:19 #3
Man skulle spille historien et stykke, og så angives det nu er muligt at spille frit spil. Anden gang man spiller en bane i frit spil gemmes der. Snørklet og ikke let at vide.