Avatar billede zww Nybegynder
11. maj 2013 - 21:05 Der er 1 kommentar

Problemmer med at få data ind i SPSS

Jeg har brugt SurveyXact og jeg har trukket 4 forskellige typer formater ud.
CSV (Europæisk: listeseparator=";" og decimalseparator=",")
CSV (Amerikansk: listeseparator="," og decimalseparator=".")
CSV (Europæisk Unicode: listeseparator="tab" og decimalseparator=",")
CSV (Amerikansk Unicode: listeseparator="tab" og decimalseparator=".")

Og jeg har efterfølgende valgt SPSS

Men den zip jeg får har jeg efterfølgende extracted men hver gang jeg forsøger at læse den i SPSS får jeg følgende fejl.:

The Unicode encoding of this file is not supported by the Text Wizard. You can use the DATA LIST command to read UTF-16 text data files.

Og jeg kan ikke lave den fil jeg har om.

What to do og det er ved at blive små akut for mig.

Jeg er nød til at kunne få dataen ind for at kunne lave de statistiske beregninger fra SPSS.

Nogen der kan hjælpe med at få data'en ind?
Avatar billede zww Nybegynder
11. maj 2013 - 21:19 #1
Det er løst men jeg har et problem med grupering af data så jeg kan trække noget ud af den f.eks. correalations analyse osv..