Avatar billede ebea Ekspert
13. maj 2013 - 19:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Overfør data fra ugeseddel, til timestyrings ark

Hej! Er der én imellem, af alle de dygtige Excel folk herinde, som kan hjælpe med følgende problemstilling.

Jeg har en Uge seddel (2 uger), som indeholder indtastning af medarbejderes timeforbrug, og hvor medarbejderes stamdata (navn og adresse) hentes fra et indeks som findes på et andet faneblad.

Disse indtastede timer, skulle nu gerne overføres til et timestyrings ark, som er lavet med faneblade for hver måned, og er en selvstændig fil, og hvor "kunsten" nu er, at putte disse timer ind på de respektive medarbejdere i dette timestyrings ark, og ud fra de korrekte uger og datoer som findes på ugesedlen.

Det er nok det bedste, hvis jeg tilsender de 2 filer som det drejer sig om, da det er nemmere at se med egne øjne, frem for nogle lange forklaringer herinde.
Håber at der er en som har mod på at hjælpe. Jeg betaler gerne noget ved ved siden af pointene.
Avatar billede sdh Mester
13. maj 2013 - 19:18 #1
Du kan uploade din fil på gupl.dk. Så vil jeg gerne kigge på det. Der er ingen ide at betale noget udover pointene - det kan vist først komme på tale hvis dette forum ikke kan hjælpe dig.
Avatar billede ebea Ekspert
13. maj 2013 - 19:27 #2
Hej sdh. Det lyder godt. Kan du ikke sende mig din email adresse. Du kan se min email, i min profil. jeg tror at det er nemmere.
Avatar billede sdh Mester
13. maj 2013 - 19:43 #3
Det bedste ville være hvis du uploader din fil på gupl.dk. Det er ret nemt. Så kan andre også byde ind med brugbare løsninger udover mig. Du kan også sende den til min mailadresse som er sdh10@get2net.dk. Men uploading til gupl.dk vil klart være at foretrække.
Avatar billede finb Ekspert
13. maj 2013 - 20:49 #4
varm anbefaling:
tamigo.dk
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
13. maj 2013 - 21:11 #5
vi andre kunne måske også bruge løsningen
Avatar billede sdh Mester
14. maj 2013 - 00:02 #6
Hej ebea

Vil prøve at få tid til at kigge på det i morgen. Men som sagt får du det største udbytte af dine spørgsmål ved at gøre din fil tilgængelig for så mange som mulig i dette forum - så er det ok med dig at jeg uploader dine filer til gupl.dk?
Avatar billede ebea Ekspert
19. maj 2013 - 17:44 #7
...er der ikke andre andre, som måske kunne have en løsning på mit spørgsmål. Jeg har ikke hørt nogen tilbagemelding fra sdh som meldte sig.
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
20. maj 2013 - 15:29 #8
der var der måske hvis man kunne se de ark du bruger se min mail under min profil
Avatar billede sdh Mester
21. maj 2013 - 10:14 #9
beklager jeg ikke har været så aktiv på dit spørgsmål ebea.

Jeg må desværre melde pas på opgaven. Men uden at jeg kender selve processen med administrationen af ugesedlerne vil jeg måske også vælge en standardløsning som finb forslår.
Avatar billede ebea Ekspert
27. maj 2013 - 22:44 #10
Har fundet en løsning fra Supertekst-it, så lukker spørgsmålet nu.
Avatar billede ebea Ekspert
27. maj 2013 - 22:44 #11
!