Avatar billede u-god Nybegynder
18. maj 2013 - 03:53 Der er 4 kommentarer

Bærbar til diablo 3 max 6000kr

Kære Eksperten.
Nu har jeg troligt forhørt mig ved jer ved alle computer køb gennem de sidste mange år. Denne gang skulle ikke være en undtagelse :)
Jeg har læst en masse indlæg har på siden men synes ikke helt jeg kunne finde det jeg selv havde brug for. Kort og godt skal jeg have en bærbar jeg kan tage med på arbejde og game lidt d3 på hvis der er tid til det. Jeg har en stor stationær der hjemme som jeg er svært glad for så min bærbar skal kun være til at streame film/serier og spiller d3 hvilket er et spil jeg kan gå fra og komme tilbage til uden folk bliver sure.
Jeg aner desværre ikke en pind om bærbare og har fundet to kadidater jeg tror er ok.

1.
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-K56CB-XO168H-2395581.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

2.
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/notebook?navn=acer-b%C3%A6rbar-v3-571g-53216g50maii&id=0-4406904350

Kan læse mig frem til at i gerne vil have man giver ca. 7k for en bærbar med fremtid i. Det er lidt i overkanten af hvad jeg vil give da den kun skal tjene som en nødløsning når jeg er væk fra den stationære.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede u-god Nybegynder
18. maj 2013 - 03:55 #1
Hvis i har nogle forslag til andre computere hvor jeg får mere bang for mine bucks ville jeg sætte stor pris på det :) Har ingen anelse om de 2 overstående pcer er helt ude i hampen
Avatar billede johnnymanden Nybegynder
18. maj 2013 - 08:14 #2
Kigger selv på en bærbar til 6k som jeg skal primært skal bruge til at spille LoL og evt. nogle andre spil som WoW Diablo osv.
De her 2 er dem som jeg har kigget mest på

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1036293/Acer-V3571G73638G75Makk.html

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1036294/Acer-V3571G53231250Makk.html

Hvilken af dem vil i mene vil være bedst til gaming ?
Håber det kunne hjælpe lidt ;)
Mvh Jonathan
Avatar billede u-god Nybegynder
18. maj 2013 - 15:54 #3
Jeg ville tro at den nederste ville være bedst men jeg aner som sagt intet om laptops. Jeg håber lidt at der kommer en vis mand forbi og hjælper os lidt
Avatar billede u-god Nybegynder
19. maj 2013 - 17:50 #4
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe os? Det er to fluer med et smæk