Avatar billede ullerup Nybegynder
18. maj 2013 - 16:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HDMI-stik

Hej eksperter

Jeg står med det problem at min stationære pc kun har en HDMI udgang, men jeg har to skærme som bruger HDMI stik. Derfor spekulere jeg på om man kan få fat i en dims som gør at man kan splitte sin HDMI udgang så jeg kan få begge skærme sat i samme HDMI udgang. Har selv søgt lidt på nettet, men jeg kan kun finde nogle så man får vist samme billed på de to skærme, og jeg vil gerne have to forskellige billeder vist hvis det er muligt.

-Ullerup
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2013 - 18:12 #1
du har vel også en dvi-udgang på grafikkortet. Så køb en dvi->hdmi konverter, og sæt den ene skærm til der.
Det andet er ikke muligt.
Avatar billede ullerup Nybegynder
18. maj 2013 - 18:19 #2
Okay, tak for hjælpen.
Smid et svar ind så vi kan få afsluttet den her tråd.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2013 - 18:24 #3
ok
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. maj 2013 - 14:25 #5
#4
NEJ.
Den vil give samme billed på begge skærme.  ;-)
Avatar billede dadane Novice
25. maj 2013 - 18:37 #6
Hehe - jeg troede det var det du ønskede.