Avatar billede allandk Nybegynder
20. maj 2013 - 15:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at hente 5 poster og fremhæve den enkelte post i 5 separate dropdownlister

Jeg kan fastsætte dags dato. Beregne indeværende uges dato for mandag-fredag (20-05-2013, ..., 24-05-2013).

Jeg er ved at få has på, at kunne hente de fem poster, der knytter sig til de enkelte datoer.

Jeg kan ikke regne ud, hvordan jeg udskriver fem dropdownlister, hvor - OG HER BLIVER DET MEGASVÆRT - indholdet fra dropdownlisterne er ens og kommer fra et tidligere udtræk og i hver af de fem dropdownlister skal den linje fremhæves som svarer til den post der netop blev hentet med dato-forespørgslen.

Giver det mening?
Avatar billede MSR Juniormester
20. maj 2013 - 16:37 #1
prøv at poste den kode du har indtil nu. Så giver det måske lidt mening.

Magnus
Avatar billede allandk Nybegynder
20. maj 2013 - 20:04 #2
Det er nok lidt for rodet, kan jeg se her et par timer senere. Jeg opretter et nyt spørgsmål længere henne ad vejen. Tak for interessen ellers :D