Avatar billede Skaugir Nybegynder
23. maj 2013 - 21:34 Der er 3 kommentarer

Hjælp: ""The wireless interface is turned off"

Hej

Jeg har en netgear router. Da min trådløse forbindelse var meeeget langsom ville jeg resette den ved at trykke en tynd pind ind i hullet bagved. Jeg gjorde det samme for modemmet. Da de var resettet så lyste lampen for wireless pludselig ikke mere på routeren, og kunne ikke finde det trådløse på min pc eller smartphone.

Hvad er der mon sket?

Iflg. min manual står der at hvis lampen er off betyder det "The wireless interface is turned off", men hvordan dælen tænder man det lige igen!? :-)

Jeg blev anbefalet at kigge på routerlogin.net, men denne kan jeg jo heller ikke komme på :-)

Synes jeg har prøvet alt, har resettet flere gange, tændt og slukket, hevet stik ud osv.

Råd modtages med kyshånd :-)
Avatar billede RenRas Nybegynder
23. maj 2013 - 23:00 #1
Smid et netkabel i direkte fra router og ind i en pc.
Log nu ind i router og konfigurer den.

Hvis ikke du får tildelt en ip adresse fra router kan det blive vanskeligt.

Når du resetter router sluk for strøm, tryk reset knappen ind hold den inde, tænd for strøm hold den inde 12 sec eller 15 slip reset og den skulle gerne nulstille :-)
Avatar billede Skaugir Nybegynder
26. maj 2013 - 16:07 #2
Tak, det hjalp
Avatar billede RenRas Nybegynder
27. maj 2013 - 13:06 #3
:-)