Avatar billede idalouise Nybegynder
24. maj 2013 - 07:09 Der er 1 løsning

open office til pdf

Hej alle, jeg har et problem. Jeg har skrevet et nyt cv i open office, og jeg forsøger at konvertere det til pdf. I forvejen har jeg et gammelt cv i pdf på denne computer.
Mit problem er, at når jeg forsøger at "eksportere til pdf" som det jo hedder i open office, ja så får jeg ikke muligheden for at gemme på skrivebordet. Til gengæld kopierer mit gamle cv sig hvor hver gang jeg giver mit ny cv et nyt navn, men det nye ligger kun og stadig i open office, og jeg skal have sendt den ansøgning snarest.

Jeg har googlet og fundet flere steder med hjælp, men her sker der bare ikke det som der skal ske. Mon jeg kan få lidt hjælp vil jeg blive meget glad.

Ida
Avatar billede idalouise Nybegynder
24. maj 2013 - 07:34 #1
Nå af uransalige årsager kunne det pludselig lade sig gøre. Undskyld forstyrrelsen og have en god dag!