Avatar billede martin_shearer Nybegynder
24. maj 2013 - 12:06 Der er 3 kommentarer

Hjælp til kommunikations/arbejds platform

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp og håber jeg kan finde det her inde.

Jeg er på jagt efter et system, helst gratis/opensource hvor det er muligt at have en form for arbejdsplatform ?

Det går i alt sin enkelthed ud på at vi er et par stykker i en bestyrelse, der har behov for et sted, hvor vi kan kommunikere og dele filer, rette i filer osv. så vi alle kan se det. Vi har ligeledes brug for en form for Task/opgave liste.

Hvor vi kan skrive opgaver ind. En person kan så vælge at tage den, og løbende skrive opdateringer i den og måske skrive antal % ud fra hvor langt personen er i opgaven.,

Vi skal også skrive et reglen sæt osv. Her kunne vi godt bruge noget system, hvor vi alle kunne rette i tekster osv online.

Vi er lidt på bar bund over hvilket system, vi kan bruge, så vi håber nogen herinde måske kan hjælpe os lidt på vej ?
Avatar billede sonalias Seniormester
24. maj 2013 - 13:47 #1
Google docs tilbyder ALT hvad du efterspurgte der.... :) Online dokumenter etc etc, og man kan se hvem der har rettet hvad og hvornår.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
24. maj 2013 - 17:27 #2
men indeholder det også en del, hvor vi kan skrive sammen. fx et forum eller lign ?
Avatar billede sonalias Seniormester
27. maj 2013 - 11:57 #3
Der er kommentar felt i højre side af dokumenterne hvis det er det du tænker på, ellers kan i bare lave et ekstra dokument der hedder "Forum" ? :)