Avatar billede jepzen Nybegynder
27. maj 2013 - 22:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Meget ustabilt internet fra Fullrate

Jeg har internet via Fullrate og både signalstyrken og hastigheden svinger meget.

Jeg har læst på nettet at man kan få noget der hedder en Range extender og noget der hedder en Access point.

Ville en af disse kunne hjælpe mig?

Jeg kører Windows XP.

Er der eventuelt nogen der kan foreslå en mere stabil udbyder?

Er det rigtigt hvad Yousee siger, at de kan garantere et stabilt net fordi det kører via kabeltvstikket?

Jeg er virkelig træt af Fullrate og deres ustabile net.
Avatar billede kgkg Nybegynder
27. maj 2013 - 22:52 #1
Og hvad siger Fullrate?

Har du haft fat i dem og bedt dem om at kontrollere din linje og router.

Hvis din signal styrke variere, så er det din router som har et problem. Ikke Fullrate. De bestemmer ikke signalstyrken på din router.

Lad nu være med at tro på hvad en sælger siger, når de siger at vi er meget bedre end den udbyder som du har nu.

Jeg har selv kørt med Fullrate i mange år og har kun haft et problem med min router for nogle måneder siden og den blev skiftet uden problemer. Det krævede kun et opkald til supporten, hvor de tjekkede linjen og routeren. Og dagen efter kørte jeg forbi dem og hentede en ny router.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
27. maj 2013 - 23:32 #2
Kører du trådløst - hvordan er signalstyrken? Yousee kan køre bedre men kan også sagtens være dårligere i prime time.
Avatar billede jepzen Nybegynder
28. maj 2013 - 19:08 #3
Nu lader det til at det er blevet fikset.

De fortalte mig at jeg havde fået et ny netværk, som jeg skulle logge på istedet for det gamle, og nu er der ingen problemer.

Vil nogen have point, ellers lukker jeg.

Tak for responsen.
Avatar billede kgkg Nybegynder
28. maj 2013 - 23:44 #4
Behold du bare dine points
Avatar billede jepzen Nybegynder
07. juli 2013 - 22:06 #5
Slutter denne tråd.