Avatar billede scasn1 Juniormester
28. maj 2013 - 22:17 Der er 2 kommentarer

Systemgendannelsespunkt slettet

Hej med jer

Jeg kigger systemgendannelsespunkterne igennem og ser at mit oprindelige gendannelsespunkt er væk. Det som jeg dannede EFTER at have installeret malware-bytes og hijack this.(samtidigt ser jeg at malware-bytes ikke er på min pc længere)

I stedet for er der nogle nye gendannelsespunkter som vist er genereret automatisk af windows.

Der er masser af diskplads så systemet bør ikke ha' slettet det gamle punkt automatisk (det er en næsten ubrugt pc)

Dog har der været nogle windowsopdateringer. Kan det være årsagen til at det gamle gendannelsespunkt er væk? Jeg læser et sted at der kan opstå problemer med systemgendannelse ifm. anti-virus-programmer. Måske forklarer det noget?

Jeg kører med en Windows 8 version.

Tak for enhver hjælp

Scasn
Avatar billede scasn1 Juniormester
28. maj 2013 - 22:29 #1
...ja, lige i forbindelse med sletning af malware-bytes fik jeg vist sagt noget forkert. Genvejsikonet var bare forsvundet. Programmet er der endnu..
29. maj 2013 - 09:58 #2
... der er et vist antal % at systemet må bruge til systemgendannelsespunkter - så bliver gamle punkter automatisk slettet ...