Avatar billede Kynaeb Nybegynder
06. juni 2013 - 22:00 Der er 2 kommentarer

Folk kan høre min musik og lyde fra spil når jeg snakker med dem over skype

hej, jeg fik et headset i gave, men mit lydkort har næsten aldrig virket, har i hvert fald aldrig kunne bruge en mikrofon, så her den anden dag, købte jeg et nyt lydkort i Labtech Data for 250 kr. det er et C-Media PCI Audio Device og kan kun bruge Stereo Mix i optagelses enhederne til min mic, og pga det kan mine venner høre alt hvad der foregår på computeren, der står at Stereo Mix ikke er tilgængelig, og det optagelsesenhed som jeg oprindeligt skulle bruge virker som den skal, men den opfanger bare ingen lyd

nogen der kan hjælpe, gerne så hurtigt som muligt tak
MvH Kynaeb
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
06. juni 2013 - 22:07 #1
nvm har fået det ordnet ved ikke lige hvordan, men det ser ud til at fungere :)
Avatar billede Blueeyez Mester
06. juni 2013 - 23:25 #2
Du skal smide et svar og acceptere det.