Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
07. juni 2013 - 14:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Højtalere til pc

Jeg skal bruge noget hjælp til et køb af højtalere til min pc.

Jeg har et budget på ca. 600 kr. og har kigget på nogen fra mærket Trust.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Lyd-Video/580025/Trust-Tytan-2.1-Subwoofer-Speaker-Set-black.html?cid=913205000000

Kom ellers bare med forslag og gode råd. Det skal helst være noget med lidt power i... ;)

-Tak på forhånd, Tobias.
Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
07. juni 2013 - 14:27 #1
ss
Avatar billede paw_jensen Nybegynder
07. juni 2013 - 19:38 #2
Du får rigtigt meget lyd for pengene i tytan 2.1. Jeg tror ikke du finder noget bedre til under 600,-. Den findes iøvrigt også i hvid og kan fås hos FONA i begge farver :-)