Avatar billede nbj1 Praktikant
10. juni 2013 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hMailServer

Hej
har sat en hMailServer op men et eller andet driller jeg kan modtage  mail og se det i outlook men jeg for ikke lov at sende email og når jeg checker outlook op imod hMailServer for jeg afvisning fra pop3 og smtp ??
hvis jeg tester installation af hMailserver i diagnostics vises alt grønt
hvad er der galdt ???
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2013 - 05:35 #1
check reverse ip domain
Avatar billede nbj1 Praktikant
11. juni 2013 - 07:43 #2
Reverse lookup ser ok ud, modtager også email kan jeg se i status det der hænger er outlook tror jeg når jeg prøver at lave en forbindelse siger den pop3 ikke kan bruge SPA godkendelse men når jeg slår SPA godkendelse fra bliver jeg spurgt om login men selvom jeg ved login og password siger outlook fejl.
Avatar billede nbj1 Praktikant
12. juni 2013 - 07:24 #3
er løst :)
Avatar billede nbj1 Praktikant
19. januar 2014 - 07:51 #4
lukket