Avatar billede jonasjust1 Juniormester
10. juni 2013 - 17:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

min pc siger mærkelige lyde

hej har et problem med min bærebar, nogle gange når jeg er på nette kommer der mærkelige lyde som fx en trompet der spiller musik eller en fly motor. hvad sker der med min pc er det bare hjemme siden eller er det en virus :s
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
10. juni 2013 - 17:37 #1
nettet*
10. juni 2013 - 17:43 #2
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

PS: Husk dine tidl. spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jonasjust1
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2013 - 18:40 #3
Sker det når du streamer video som har en høj opløsning?
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
10. juni 2013 - 18:59 #4
karise det er windows 7 home premium
220661 nej jeg kan ikke spille så mange spil på denne pc
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2013 - 19:01 #5
Jeg spurgte ikke om spil. Det var om lyden kom når du så video over nettet, evt som er af høj kvalitet?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juni 2013 - 20:17 #6
Får du samme lyd hvis du to gange i træk går ind på samme side/site ??

Det kan meget vel blot være noget reklame halløj.
Eksempelvis BT.dk havde på et tidspunkt en irriterende reklame for Skoda der lød som en bil der startede op og dyttede.

Det fik mig til at blokere reklamer.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juni 2013 - 20:23 #7
Som larry skriver, husk at få lukket dine tidligere spørgsmål.
Ellers ophører hjælpen her på Eksperten.

Du får her en copy/past af min standard vejledning.

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
11. juni 2013 - 15:53 #8
det er ikke år jeg ser vidioer i høj kvalitet det er det er ikke når jeg er inde på en side 2 gange itræk
12. juni 2013 - 09:06 #9
Se #2 proceduren !!!