Avatar billede Baltic6 Nybegynder
13. juni 2013 - 09:02 Der er 2 kommentarer

Sort skærm HP Pavilion

Når jeg STARTER HP op (Vista) lyser knapper og SCROLL blinker og CAPS LOCK blinker.
Skærmen er sort.
CTRL / ALT / DELETE virker ikke.
Udtagning af batteri hjælper ikke
Tændknap nede i over 15 sec hjælper ikke.
Skarp lyskilde på skærmen giver Ingen Resultat.

Men jeg kann tænde og slukke med  on/off knappen.
Jeg har ikke prøvet med ekstern skærm, jeg ved nok ikke hvordan, jeg har kun en tv-skærm af nyere dato.
Avatar billede npb Nybegynder
13. juni 2013 - 10:43 #1
Hejsa.

Hvilket udgangsmuligheder er der i din PC? Altså, HDMI, DVI?
- Tjek så hvilke der er i dit nye TV, så skal du bare finde et kabel.

Hvis dét så ikke virker, så er det muligvis grafikkortet/onboard grafikkort der er stået af.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2013 - 17:29 #2
Hov du har da vist oprettet to spørgsmål med samme emne ikke?

Det er ikke tilladt (og ej heller smart) at have to tråde kørende med samme emne.
Det er svært at overskue flere tråde på en gang.
Jeg har lagt en besked i den anden tråd.
Du bør lukke en af disse tråde.