Avatar billede redhot Praktikant
22. juni 2013 - 10:37 Der er 14 kommentarer

Hvad er der galt med min side?

Har en umbraco hjemme side jeg har købt.

Har et problem den bliver ved at gå ned.

Ved det firma jeg har den til at ligge siger de så det her til mig.

Jeg har genstartet din application pool nu, det lader til at have hjulpet. Bemærk kun din egen side kan få din application pool til at gå ned. Så der er noget du skal undersøge i din kode.

Spøger så ind til hvad application pool er og hvordan den kan gå ned.

For det her svar tilbage.

Det kan dårlig kode; Uendelige loops. Hvis man glemmer at lukke SQL forbindelser, osv. osv. Ting som trækker hukommelse indtil pool'en ikke kan klare mere.

Men det underlige er jeg har ikke ændret på noget den dag hvor den startede på at gå ned.  Og jeg har ikke forstand på hvad de ting er som de siger der kan være skyld i det.

En der kan hjælpe mig ?:)
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 11:11 #1
Det er svært, for de ting der kan gå galt kører jo på serveren
- usynlige for vores browsere.

Men derfor kunne du måske godt kaste et link vi ku' kigge på...
Avatar billede redhot Praktikant
22. juni 2013 - 11:16 #2
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 11:57 #3
Nej, dér ser jeg ikke noget afslørende - faktisk kommer der slet ikke noget : (

Og jeg kender ikke Umbraco, så det må blive en anden end mig..
Avatar billede redhot Praktikant
22. juni 2013 - 12:01 #4
Det der er problemet jo ;) siden kommer slet ikke frem.
Avatar billede redhot Praktikant
23. juni 2013 - 13:06 #5
Slet ingen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede keysersoze Guru
23. juni 2013 - 13:20 #6
pt virker siden fint hos mig og det gjorde den også i går eftermiddags.

Hvis det er serveren der går ned og der er tilstrækkelig med ressourcer så kan problemet meget vel være dårlig kode - men det vel at mærke dårlig serverkode og det kan vi ikke hjælpe med kun via et link til siden, så er vi nødt til at se koden. Hvis siden kører på en gammel version af Umbraco kunne en opdatering måske også hjælpe til.
Avatar billede redhot Praktikant
23. juni 2013 - 13:26 #7
??
Avatar billede keysersoze Guru
23. juni 2013 - 13:57 #8
?
Avatar billede redhot Praktikant
20. september 2015 - 13:06 #9
store-muskler.dk
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2015 - 13:38 #10
2 år senere...
Avatar billede redhot Praktikant
20. september 2015 - 14:45 #11
ja ?
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2015 - 14:59 #12
Du giver os ingen informationer at arbejde med - så enten skal spørgsmålet vel lukkes eller også må du komme med mere.
Avatar billede redhot Praktikant
20. september 2015 - 17:47 #13
Der der masser af info ? hvad mangler du ?
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2015 - 18:59 #14
#6