Avatar billede Jannickhess Professor
24. juni 2013 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kopiere alt over fra Iphone 4S til Itunes

Jeg har i dag en 64 GB Iphone 4S
Jeg skal have den efterset gennem Telia, da der er noget galt med hensyn til opkald fra de fleste af venner og familie.

Jeg skal derfor have taget en fuld sikkerhedskopi, og dette kan da ikke tage kun 20 sekunder vel?

Så jeg er ret usikker på om jeg har gjort det på den rigtige måde?

Håber at nogen af jeg kan hjælpe mig
jeg giver 150 point til den der kan hjælpe mig vidre.

JH
Avatar billede Blandy Praktikant
24. juni 2013 - 14:35 #1
Her er i hvert fald en guide til det.http://support.apple.com/kb/ht1766

Men hvis det er den du allerede bruger, så burde det ikke kun tage 20 sekunder.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. juni 2013 - 14:41 #2
Hej.

  Det afhænger jo meget af, hvor meget du har på din telefon. Hvis den ikke er stoppet med musik, fotos og apps, så tager det altså ikke specielt lang tid at lave en backup, sær ikke hvis det ikke er første gang.

De bedste hilsner
Avatar billede Jannickhess Professor
24. juni 2013 - 17:51 #3
Hej Blandy

Jeg er desværre ikke så god til engelsk, kan du evt finde noget på Dansk til mig?

JH
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. juni 2013 - 18:32 #4
Avatar billede Jannickhess Professor
25. juni 2013 - 21:33 #5
Det er lykkedes at finde ud af det selv.
Via itunes, jeg ringede ind til Telia som forklarede mig hvad jeg skulle gøre.

forklaring: Når iphone er tilsluttet, går jeg op i de forskellige faner med hver sin tekst.

Vælger hvad jeg gerne ville gemme, og klikker på sikkerhedkopi.

JH
Avatar billede esendk Nybegynder
26. juni 2013 - 13:45 #6
Apple er vidst generelt ret gode til at kopiere. Er de ikke? http://versusio.com/da/apple-iphone-5-vs-samsung-galaxy-s4-nexus Både på den gode og den dårlige måde. Det burde ikke tage mere end 20 sekunder, nej. Held og lykke med det!