Avatar billede marki Novice
26. juni 2013 - 23:49 Der er 4 kommentarer

Vurdering af Billig-Mode (original)

Hej,

Jeg vil meget gerne have en vurdering af http://billig-mode.dk ud fra disse kriterier:

- Design
- Brugervenlighed
- SEO
Avatar billede finb Ekspert
27. juni 2013 - 08:27 #1
Pænt og enkelt,
men kvinder, mænd, børn vises hulter til bulter
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2013 - 10:49 #2
Lad mig liige se om jeg forstår konceptet:

Du er modeekspert - og sitets mission er at rådgive mig : )
ikke sælge tøjet selv, men linke videre til de egentlige forhandlere.
- og tjene penge på "returkommision" eller hvad det nu kaldes på internetsk..

Godt så:
Jeg pønser på at købe ny jakke - så det er heldigt at Jakker er første menupunkt, øverst til venstre : )

Din vigtigeste mission må være at fortælle mig noget jeg ikke vidste i forvejen!
- Men det gør du ikke!

Det er almindeligheder, om at pris og kvalitet ofte følges ad, og at man kan købe dem online - wow!
Den eneste reelle information jeg får, er at der findes noget som hedder "Smartguy"

Men mit problem er ikke at finde en forhandler - det er selve jakken:
- den skal have gode lommer, sikre men praktiske.
- dem skal give mig fuld bevægelighed.
- den skal ikke være for varm eller for kold.
- den skal kunne tåle en byge i ny og næ.
- den må ikke lugte hvis man sveder lidt i den.
- den må ikke krølle på ryggen hvis sidder opad et ryglæn.
- den skal kunne vaskes (ofte og i vaskemaskine).
OG så skal den få MIG til at se hammergodt ud (men samtidig afslappet og imødekommende)

I alle disse spørgsmål er jeg på herrens mark : (

Der er 3 små billeder, som linker til sig selv - hvorfor ?

Ude til højre findes artiklerne: Cowboy-jakker er tilbage - juhu!
Men øverst ligger der en video og fylder op (den er godt lavet, men nu ER jeg her jo!)
- væk med den, så artiklerne kommer op i øjenhøjde.

Cowboyjakke - det var måske en ide - men billedet...
- måske er det bare mig, men ligner han ikke en snavset Hus Forbi sælger ?
Vis mig hellere et interessant detaljefoto:
- en åbentstående knap på en baggrund af muskuløs overkrop - tøj er forspil ©
Hvad er det nye (ikke en gennemgang af deres statistiske udbredelse), men hvorfor er de tilbage, og er de ligesom i gamle dage, eller bedre end nogensinde - hvorfor ?

Konklusion: Sitets succss er tæt forbundet med din person!
- Skarp ekspert, med holdninger og kritisk tilgang til emnet.
Du skal brande DIG - som en farlig mand med livsvigtig insiderviden.
(Du kunne overveje at fokusere på kun mænd eller kvinder eller børn ?)

En god hold-på-folk feature, er muligheden for at kommentere på artiklerne - lad folket komme til, med egne råd og erfaringer. Det giver dig både "gratis" content og glade brugere - både læsere og skribenter.
- især hvis du indimellem skyder en almindelig misforståelse ned med din overlegne indsigt!

SEO fokus er fint, men mange hits er ikke godt, hvis folk bliver skuffede og aldrig kommer tilbage
- så vent, med at sprede det glade budskab alt for meget, til sitet er "perfekt"..

Hvorfor kommer (mine) gode råd altid til at lyde som sønderlemmende kritik - sådan er det ikke ment!
- du er jo godt på vej - det virker teknisk (godt) - nu skal det "bare" fyldes med guld!
Avatar billede sherlock Nybegynder
27. juni 2013 - 10:07 #3
Personligt ville jeg nøjes med et H1-tag pr side.
Der er dog delte meninger om det :/
Avatar billede 2Mida Praktikant
27. juni 2013 - 13:21 #4
Design er enkelt og nydeligt, men du bruge lidt ressourcer på korrektur - der er alt for mange stavefejl og manglende kommasætning.

Og indhold:
"Om man er til lyse eller mørke bukser er meget op til ens smag. Måske er man til begge."

- øøøøh, hvad kan man bruge det til?