Avatar billede alex2029 Nybegynder
27. juni 2013 - 19:29 Der er 1 kommentar

Skrifttype ændret sig

Hej

Mit problem køre ud på at skrifttypen i nogle af windows vinduerne har ændre sig så det ikke ligner det det plejer.

i kan se hvad jeg mener her
http://i789.photobucket.com/albums/yy177/alex20299/Udklip.png

er det eneste man kan gøre at formatere eller er der en anden udvej fordi jeg er ved at være træt af det

MVH Alexander
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 19:42 #1
Lav en systemgendannelse til en dato fra før problemet opstod......