Avatar billede daniella86 Nybegynder
02. juli 2013 - 13:15 Der er 5 kommentarer

hacker??

hej,

hvergang jeg logger ind på norton security står der en hel masse der lyder sådan uautoriseret adgang blev blokeret og ip forsvundet og at firewall blev deaktiveret. hvad kan det være? er jeg hacket?????

hvordan ved man at nogen har adgang til min pc??

dette er sket siden jeg skændtes med nogen på facebook
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2013 - 15:55 #1
http://housecall.trendmicro.com/
et online virustjek. Hent det, og kør - det tager lidt tid - men så ved du, om der er noget galt med din pc.
Avatar billede mads375 Juniormester
02. juli 2013 - 16:33 #2
Hej Daniella.

Jeg så lige alle de 10 spørgsmål du har oprettet er åbne. Hvis du skal have nogle kvalificeret og mange svar, så husk at lukke dem.
Avatar billede daniella86 Nybegynder
02. juli 2013 - 16:38 #3
er det hacker eller hvad?
Avatar billede mads375 Juniormester
02. juli 2013 - 16:53 #4
Læs mit svar igen.. Du får jo ikke særlig meget hjælp, hvis du ikke lukker dine spørgsmål.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2013 - 17:20 #5
det kan jo også være, at din norton bare var et 3 mdr gratis prøvetid med ny pc, og du ikke har betalet for programmet. Så stopper det med at opdatere og er reelt ubrugeligt. I så fald skal du indlæse en anden (gratis) viruskontrol, og fjerne norton helt.

Har du prøvet at køre mit link?