Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
02. juli 2013 - 23:41 Der er 3 kommentarer

Netværkskabel

Hej allesammen!

Jeg skal tilkoble min Airport express til det nye netværk, hvor jeg bor nu. Problemet er netværkskablet, har to forskellige størrelser i begge ender. Min Airport har en større indgang end vægdåsen har.

Er det muligt at lave eller købe et netværkskabel som har to forskellige størrelser i hver sin ende?

Mvh

Morten
Avatar billede lclemens Nybegynder
02. juli 2013 - 23:55 #1
RJ11? Hvad er det for et netværk?
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
03. juli 2013 - 00:04 #2
Det igennen BolignetAarhus. Men tror måske jeg har et forkert kabel.
Avatar billede lclemens Nybegynder
03. juli 2013 - 00:10 #3
Det (rigtige) stik i væggen burde have samme størrelse som det i routeren. Ifølge deres hjemmeside er det alm. RJ45.