Avatar billede tatahagge Praktikant
06. juli 2013 - 14:29 Der er 6 kommentarer

udvide til 3 skærme i windows 8

Mit setup er :
Lenovo T530
Docking : LENOVO MINI DOCK SERIES 3 WITH USB 3.0 90W
3 skærme : Samsung S23B350

Jeg har 2 skærme allerede tilsluttet : i diplayporten og i HDMI porten. Det virker fint.

Når jeg sætter den 3. skærm i VGA porten, så kommer den op i skærmopløsning menuen.. Men når man vælger udvid til skærm "3" så hopper den bare tilbage til " afbryd forbindelse til denne skærm"

Er der nogen der ved hvad jeg gør galt ?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. juli 2013 - 18:08 #1
Sikkert nvidia kort, de klarer kun 2 aktive skræme ?
Avatar billede tatahagge Praktikant
07. juli 2013 - 10:00 #2
Grafik kortet er et : intel hd 4000
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juli 2013 - 10:44 #3
Ja men hvilken generation ? 4'eren understøtter sammen med haswell 3 skærme, hvilket jeg ikke formoder du har.

Men kig evt her, det er for 3. generation, og det "lader" til at kunne lade sig gøre med Intels software - kan tage fejl. Hvad har du egentligt at udgang til skræm på den bærbar ?
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juli 2013 - 10:44 #4
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juli 2013 - 10:45 #5
ahh vil du have 4 skærme på, altså din laptop og 3 andre ?
Avatar billede tatahagge Praktikant
07. juli 2013 - 11:34 #6
nej kun 3 skærme min laptop skærm skal ikke bruges.