Avatar billede lakridserne Nybegynder
08. juli 2013 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Styr netværk Android

Hej,

Jeg er taget på ferie til Sverige. Og det er jo rigtig dejligt at man betaler det samme som i Danmark når man bruger sin telefon på 3's net i Sverige.

Dog vil jeg gerne undgå ekstra regninger, og derfor går jeg og slår ting til og fra - så jeg passer på ikke at bruge data, skrive sms'er, ringe eller modtage opkald når jeg ikke er på 3's net.

Findes der ikke en app der automatisk kan bestemme hvad der er tilladt baseret på hvad netværk telefonen er på?
Avatar billede lakridserne Nybegynder
09. juli 2013 - 21:39 #2
Tusind tak for svaret. De ser rigtig interessante ud, men jeg kan ikke se at lige de ting jeg har forespurgt skulle være der. Ikke desto mindre skal du have tak.

Smid et svar og så får du point.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
23. juli 2013 - 06:23 #3
Lukker