Avatar billede dang Praktikant
15. juli 2013 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ø i database struktur laver problemer

Jeg indrømmer blankt, jeg er dum :/ Jeg kom til at navngive en kolonne "køn" og efter en opdatering af databasen laver den knuder pga det ø !
Problemet er at den ikke vil lade mig skifte ø til oe da den ikke rigtig kan finde kolonnen !
Nogen herinde der har være ude for dette problem og hvordan rettede i det ?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2013 - 16:46 #1
Du kan vel faa det til at virke ved at faa sat tegnsaet rigtigt.

Men hvis du har travlt og skal videre, saa lav en ny tabel med de rigtige navne, kopiere data over, slet den gamle tabel og omdoeb den nye tabel.
Avatar billede dang Praktikant
15. juli 2013 - 18:19 #2
Virker som om det hele er låst i en ond cirkel, kan ikke omdøbe fordi databasen ikke kan finde kolonnen !

Rådne dyr er gode nu !
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2013 - 19:34 #3
Du fik et raad i #1.
Avatar billede dang Praktikant
15. juli 2013 - 19:53 #4
Jeg måtte have fat i support for at få ændret det, den var låst !
Send svar !
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2013 - 19:59 #5
svar