Avatar billede chainweb Nybegynder
15. juli 2013 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internet via airport express

Hej alle

Jeg har desværre et stort problem, som jeg håber, at I vil hjælpe mig med.

For et par uger siden overgik jeg fra Dansk bredbånd til SEAS NVE, i denne forbindelse, har jeg fået tilsendt en ny router fra SEAS NVE - men efter, at dette er sket, kan jeg desværre ikke få det trådløse net til at virke.

Min internet forbindelse er sat op med router fra SEAS NVE og videre til accespoint (airport express)

Når jeg sætter min computer direkte til med kabel til min router, kan jeg godt komme på nettet - altså virker routeren fint, hvad internet angår. Men der kommer ikke internet ud til min airport express.

Jeg har forsøgt, at opdatere min airport express og "leget" med diverse instillinger, hvilket resulterer i, at nu er det kun min ene bærbar der kan logge på internet. Mine iphones, ipads, IMac osv, kan stadig ikke logge på det trådlåse internet.

Nogen der kan hjælpe?
På forhånd tusinde tak for hjælpen!

Venligst Michael
Avatar billede sky Nybegynder
19. juli 2013 - 08:19 #1
Forlænger du netværket med Airport Esxpressen via kabel ?
Avatar billede chainweb Nybegynder
19. juli 2013 - 11:34 #2
Ja, via kabel fra router fra seas til airport..
Avatar billede sky Nybegynder
21. juli 2013 - 08:36 #3
Kan du se airporten under tilsluttede enheder på routeren ?.
Avatar billede puren Ekspert
30. juli 2013 - 00:04 #4
husk at mac udstyr ikke kan bruge wifi kanal 12 og 13...
Avatar billede chainweb Nybegynder
13. september 2013 - 07:38 #5
Jeg har løst problemet selv. Tak for hjælpen
Avatar billede lalasha Nybegynder
25. december 2013 - 20:25 #6
Jeg har præcis samme problem som dig, eller dvs. jeg kan ikke komme på nettet på computeren med router fra SEAS NVE og min airport express. En enkelt gang er det lykkes mig, men derefter vil den ikke. Har du tid og lyst til at skrive din køsning her?