Avatar billede Singh Nybegynder
17. juli 2013 - 10:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Få et job!

Hej Eksperter!
Jeg er 13 år og kunne godt tænke mig et job, jeg har prøvet "Avis jobbet" hvor man skal uddele aviser men kunne godt tænke mig noget andet.

Hundejob.. kunne jeg godt men der er ikke nogle som mangler en hunde passer i nærheden hvor jeg bor.

Ehm "Tjen penge online" .. vil jeg godt men de fleste skal være over 18 år for at tilmelde sig til AdWords.
Eller er der mange "Scam sites" som cash4visits.com som er noget lort.

Et eller andet!? som Netto .. men der skal man nok være +15 ..

Kunne seriøst godt tænke mig et job som er nemt og en god løn.
At have Gameservers er ikke så fedt :P
Så kunne tænke mig at prøve noget andet en at have gameserver eller det jeg har skrevet før.

--
Harry
--
Håber i har nogle gode svar :D
Avatar billede finb Ekspert
17. juli 2013 - 10:57 #1
Isbod / kiosk ?
Avatar billede Singh Nybegynder
17. juli 2013 - 11:47 #2
Isbod.. tror jeg ikke helt man kan, men Kiosk kunne godt være.

Tak for dine bud
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. juli 2013 - 14:32 #3
Da jeg var knægt, cyklede vi ud med varer som kunderne havde bestilt hos købmanden via telefon. Den branche døde da alle supermarkederne havde udkonkurreret købmændene. Men tror branchen er tilbage, nu når de fleste supermarkeder tilbyder hjemkørsel.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. juli 2013 - 19:03 #4
Min datter ville ha 500 kroner til tøj jeg ikke ville give hende (hun havde fået hvad der var rimeligt).

Jeg foreslog hende at tage en tur op og ned af villavejene, for at tilbyde at slå græs.
Hun endte med at tjene små 800 kroner inden hun kom hjem.
(det var sq lige før jeg også tog turen he he)

Ikke nok med det, hun har fået lavet fast ugentlig aftale med en del og har det nu som et velbetalt fritidsjob.
Avatar billede Singh Nybegynder
17. juli 2013 - 21:42 #5
Tak for jeres svar.
#4 NielsErikK

Altså jeg får ikke lømmepenge og slet ikke 500 kroner lige pludslig.
Vi arbejder for familien kan man sige "alle gør noget".

Jeg slår græs tit og sådan noget. (Det er nu også mere nemmere fordi vi har en have traktor hvor man kan sidde og styre den, lidt ligesom en bil. Før skiftet mig og min far med traktoren som man skal skubbe.. og vi har en rimelig rimelig stor have).

Altså kunne godt tænke mig at slå græs, men man skal nok være +18 år for at køre traktor, så håber ikke nogle mennesker som jeg måske skal arbejde for, bryder sig om at man ikke er 18+ for at køre traktor.

Men tak forslaget, vil spørge min far om han kender nogle som har en stor have som trænger til at blive slået.

--
Hvis du mangler at slå din store have med en god have traktor, og ikke har noget imod at det er børn som på 13 år der kører den.
Så må i endelig skrive.
--
Jeg bor i Frederikssund og min far har en trailer hvor vi kan flytte traktoren, det skal nok være inde for Ølstykke og Hillerød eller sådan nogle som er meget tæt på, da min far er i nærheden når han arbejder.
--
Altså hvis det skulle være så kunne du sige hvor du bor osv.. og hvor står område vi skal slå din have og hvad det koster for transport og benzin.

Helts en have som er lidt lige ikke sådan en have som har masser af buler.

--
har du noget imod at det er 13 årig dreng som gør det så kan min far nok.
--
Harry
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 01:02 #6
Hvem siger haven skal være stor eller der skal bruges traktor, min tøs brugte (bruger) de almindelige græsslåmaskiner folk nu en gang havde (har).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 01:03 #7
Det er bare rundt og banke på dørene, det er langt det mest effektive.
Avatar billede Singh Nybegynder
18. juli 2013 - 07:44 #8
#6 Den behøver ikke at være så stor :P
Altså vi har ikke sådan en normal græsslåmaskiner, vi har 2 maskiner men de virker ikke mere.

Der er noget galt med deres motor, siger min far.

#7 Det har jeg også tænkt mig.
Skal nemlig ud og spørge nogle nu :D

--
Harry
--
Tak for jeres svar.

#4 Mange tak for den lille historie med at slå græs!
jeg tror virkelig jeg kan bruge den til noget.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 18:27 #9
Held og lykke.
Læg mærke til jeg skrev, at min pige bruger de græsslåmaskiner der ejes af dem der ejer græsplænerne.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 21:17 #10
PS.
Når det bliver vinter, så kan du tage turen igen og tilbyde at skovle sne, hos dem som mangler at få det gjort.
Avatar billede Singh Nybegynder
19. juli 2013 - 16:34 #11
Okay mange tak.

- Vil du skrive et svar Erik? så jeg kan give dig Point
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. juli 2013 - 16:41 #12
Jeg samler ikke på point, så jeg synes du skal tilbyde dem til en af de andre som kom med forslag.  :-)

Alternativt du selv lægger et svar, som du derefter godkender.
Avatar billede Singh Nybegynder
19. juli 2013 - 18:31 #13
Okay, tak.