Avatar billede almex Mester
20. juli 2013 - 21:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tilføj ekstra skærm til computeren

Hey Experten.

Da jeg ikke er den store nørd inde for hardware osv, spørger jeg lige her.

Jeg ønsker at tilføje en ekstra/Sekundær skærm til min computer, men hvordan gøres dette, er vi ude i et ekstra Grafik kort hvis ja hvilke kan anbefales osv.

Hvis ikke der kræves ekstra grafikkort, hvordan gøres dette?

(srry for jeg er lidt "retardo" på dette punkt :) )
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2013 - 22:03 #1
Hvilket styresystem?
Avatar billede almex Mester
20. juli 2013 - 22:16 #2
Windows 7 64bit
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2013 - 22:24 #3
For du nogle muligheder hvis du trykker på Wintasten plus P tasten
Avatar billede almex Mester
20. juli 2013 - 22:26 #4
ja 4 styks

1: Kun Computeren
2: Dublet
3: Udvid
4: Kun Projektor

Har prøvet alle 3 uden der sker noget (har også kun 1 skærm pt.)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. juli 2013 - 22:27 #5
Hvis du har et grafikkort som kan tage 2 skærme så er det jo ikke et problem, hvis ikke. Så bliver du enten nød til at købe et grafik kort mere eller også erstatte det med en som kan tage to skærme.

Fortsat god weekend.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2013 - 22:30 #6
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2013 - 22:41 #7
Så kan du jo ikke bruge det før du tilslutter en ekstra skærm!
Avatar billede almex Mester
20. juli 2013 - 22:46 #8
Poko1 som jeg skrev er det et spørgsmål til hvordan jeg gør. altså om der skulle ekstra grafikkort til og hvordan og hvorledes. =)
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2013 - 22:53 #9
Jeg går ud fra at du har flere udgange og så er det fremgangsmåden
men her smider jeg overvågningen bryder mig ikke om tonen.
Avatar billede almex Mester
20. juli 2013 - 22:58 #10
Hvilken tone? skrev bare at det var et spørgsmål til hvordan det kunne gøres hvad er der galt i det?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 08:23 #11
Først skal vi lige ha styr på dit eksisterende grafikkort og hvor mange udgange det har.
(oplys mærke og alt du ved/kan finde ud af om det)

Det kommer også lidt an på hvad din ekstra skærm skal kunne vise.
Hvis du kun har en udgang og det er nok med en klon af skærm1 (skærm2 vil vise præcis samme billed), så vil du kunne nøjes med en splitter adapter.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. juli 2013 - 19:05 #12
Afmelder overvågning af spørgsmålet da spørger er inaktiv i hans eget spørgsmål.
Avatar billede almex Mester
16. august 2015 - 12:09 #13
lukket