Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Redigering af sql fil

Jeg har downloadet en sql fil (backup fra database) og skal redigere i den. Men kan ikke finde ud af hvordan man gør. Har søgt på siden her og fundet tråde hvor der står man kan bruge 'Notesblok'. Kan også godt "åbne" den, men det er jo ikke andet end volapyk ...!?
Avatar billede daquar Nybegynder
23. juli 2013 - 14:22 #1
Hvilken endelse har din fil?

Hvis filen har endelsen .tar.gz eller bare .tar skal du pakke den ud først.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:35 #2
Den ender på .sql
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. juli 2013 - 14:37 #3
Billeder i databasen?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:38 #4
Nej. WordPress siden den stammer fra indeholder udelukkende tekst.
Avatar billede daquar Nybegynder
23. juli 2013 - 14:41 #5
Hvordan ser volapykken ud?

Kan du vise et eksempel?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:41 #6
Forstår ikke en skid af det. Har før redigere i en sådan fil. Kan ikke finde ud af hvad det ikke er jeg kan finde ud af denne gang.

Så må jeg jo prøve at spørge Gigahost om de kan/vil flytte den for  mig. Er en side der skal flyttes over på et andet domæne.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:42 #7
‹      ìýiwcG-
vÿ
.õr»z¹˜ó vÙVU©ºå®É%É}ÛËk±cØAB    l ÌTÊ·Ùûíýe÷Ù ‡L8'È'³t¯†LÃ9ûDìáy"vìý×gÿ´\Õ?®h½>ûÝû¯ÿûoÏjÚ¤œÖt-Sys{óWýW}ö÷tM«´¡úùÙ7·´®éý™Ò¯ÎþÛí?©Ï¤ú\„³o¿ù>üËõæ:-èó³Åûõ¿Î¥zu9»LWxõU}ƒ÷½»ÁçgÿÒæ´XÌ®/[º¾¤ùÅ÷›Õò_ð‰óΞ÷ÕoRž³P×?¸Å• ‹²\,èz³ Mz-P5 á¯iN:K×ïÏèûÙzƒ§>ÛðŸºá_ýÕ¯ÿô‡?ž}óÅ/ûåÙW¿9ûòÿúêëo¾>üé¿ÛÝdx„³õfu[6·+:[¶S÷øÕŸ¾üâ›/ww9ø©³ŸýÕÙÙ¿ð³ú/gyv9»ÞüL‰¿=»½^Ï.¯©žýþßœýþÛßþöì‹o¿ùÃÅW¿ÇE÷åï¿ù9qw©Óßýõ—¿ùâÛß~söÄøùÝßÐû9{›Vå*­~¦¬ýÛ»ñwî?÷6Íoé_ÎæËëË
}¿á7þø§¯~÷ÅŸþùì¿ü糟ÝÉÿ·ü¿ôH°Ÿ=üíþ#÷"üìþç¿ý«¿=ûò÷ÿÕï¿üÅïÞõõ¿ûà©aïdüÕ?|ñ§¯¿üæ·›Îþn§Ðþ³²¼ÞànëÄßùòºò'뤯>Caÿf´þQmh=Þ€ÖÓ­g}ÚtÖ;»ÙëÕW¿î7¸ÎÓøÐ~ößN·›«åê_Î0ZïÙ6î¾qàS´H³ù½ÅI[}|‡C7¸¸]=ø¢šðůþ8ñ†°Ø:ÿ¹™-èÐàŸóá¿3!>þûø
—‹Íó®²3E í"Ãú&­p¡<kRþíˆÉº¹Y-ßR}8'‡¾&?øÚå Ç#Gyj7ïoèÔmã&­†ÛLRÃÛ5­&;ÿǾû
}ì¾ïŒãg½ôñ‡÷Ãû@~öñØÿüc=ùøR‡®päãû±ûÙ‡¯œ 'æ%Âɺ3-¬?¡@2Ÿ]¿ù‘¢ÈþV§BÈösããÇýuíûÛÈÁ?w!®á‹½ñ10|œñú"ÏÏp9S¾°I«Kzä¢N|¡Òº¬f7›ÙòzÊ}ÞÎÖ3 ù)ÇöϾ²|r3Ö?É_#‚îŒðîÛ¹a÷PûBÎö~4mN—‚2-¨În‡¨í%×ëq—|ì‘÷ºyïçþÏÿ~ÒÇ...gù¸{«šàà^À›¼¨w[ªþ#ù·û›òpûOŽ÷q¯}ØËí?±õsÛߺ<Ý—3OÛÅî °ÅÇvTºœ/ÓIöžÖ,ãþiÛøö÷_ý÷o¿ÜšÈ#iöè×"¢öϲ‘³röW_ýþë/ÿôÍÙW¿ÿæfå|ñÛo¿üúìgòçgÿa=ÛBÉÀW›ÍÍç¯_¿{÷î¯Ó¼ªoøU...¿ý»±—TøFž//ù¡ùÛϺ˜Þ]ìA¤à‹L¿Á7¦®/Jº†—½„ÑЊ¯#¦_Ìâ©.f×[.5<%eù_‡ßºžÓñ< ~n.-íâÑp    9ý:~û˜9ÍÓu¡oÒåºo¼ÂîBëÅl>£Î‹D|cEÿz;[Ñ`÷ÃÕñhRà+{ÈʁoÖÞ÷^ŠÕžÄúâÌr¸P‡&HÖv|ÿ‚ÇŠ¾/´ºÙt*•d]çñ-¾¥kÿ‡Ý+¯èû´¸™Ó+<~Ç...Íã Ãœfƒ
?ü×ç]Û>¾öMÚŽ%ÿýn¹ªWt\q¹FTvMÛC¥-nç òÀd—ËU·Ò„‡×Ú<Øìævxâå
]w\4>¸è
¢ø³¯¨ÄWä%þ‹6O—z©Ô#c¹)èµÅ*>è¶\-Ò0¯õõâõ?w\Š•šöƒKýÃ糎 ±@qÞ/>ð7gßýüìŸÏ.?Ÿ¥Žë»»ë¯¨@gæïïnt³"Ìñ`$ÿ‰ÿ¹ãâþ鋧›»k¿î»xxúâ<òƒ¨5ˆ÷žüb±¬¼í´ ìWÓ¬ð÷Wy^dÐCd Lý@nî00_éõ¿¿Ùízýû×Wf3ºüavƒ¿á­¸g<1›ÑÕ`Ö³9õ^Äì Õãß5
ªþí7¿9ײ§à
½¿C ×Ë)bcIe3{K7ó[„§á:és©>ÿß³ÏÅß­?—ñóÏÒ›ÙzA›×»¿_Ý\Ý|öw³Ï%Þ6òóÏ2m€íÎßÝœ¯©Ü®f›÷¯?~iÿ%.../i|    Á{~[éœýÛúõî·ÁÛ­÷ÕüQ÷ùg—ËååœÎ7/ÒÍùåvãt¹z½{eÿyß÷Ÿ†hƘÙ9Òë_ØÁâ
Ï·x?ˆqŽ J«×‹÷üËðóþƒn'ôš-çf...zýè·ýG=ŠÀGgåχ˜?Ë›º|wýúñ¯ûïgþQüöæõö¯ý›q'$Ʋæóíò뇿ÜMO—ÖÃ'÷£~¾ü~½ÿ¹û´Ü}úZ-ÏÁrÚ9£€×Ý~úß:T"=åÕrëµ^‚æhöŽ{HqÁ{Ý}Y³3ÜF~hÏúx«›òŠßX"Í
ã³·cÄÀUÞ²®Õ ª³^xjäC§¾ß.®ðuTÇÅg¸`¶Óv®§ç*úÔ¨Ås1ž1cÙ;-ª[d÷þdžÏ?{ÍŠÄêóz§>¬ÿ;bþzsE xÍ;üòžæô- ð›÷Œ°×ë½›²®ã*›tùÐkÙØ#    jN=š]—©"Óꡧs¶ÿ:ƒ»{`Û"‚†áèÇ{3Çäó·Þ¡C¶\¶¾¢­n>ó‚þå¼»‚NÍgëM¯††!lÃÑòEú#­yˆÁ¶Ë!ÏBaV Žk1ö‡A£ï7¯ù•Ž‹ÉÝêd*o8ªôJ¥xˆÕr -Ö·™"òvùgâ—"/ÀL÷ N)c:œ—V¤nxr»zðžÒjS¹õ˜#Ö¯;5ÄÚ» ¾l®úÂ'u{xxs›ç³Ò+ÌC>@ꇺgØXÿ×WËwÀ™m...ñÚ.7lIéÄk±
À©>#z;±'½M›Ô=iŽ5~{‰Ý-_ãï;.¤îgÿv5†8VõÍÕí"_sd]Ï~ ‹wÃãÙKtæã«]õ_Í>ºZY-oz~Xn¶Ï<¢=Bù.uÕ©p¯;ëÖßó¢õûŽeaV¯9oÏ>œG¡LÇ¥ÔãK]=ãR¬aÃ.óÅ#± {v;ñªæ£«² }FàíGKóÙeç&„ge+óåú>÷‚×™.à-ug˜óþãëÖô~ͦ§grÂ`b+‚#Ù_´wS"~|) çÍÖ3ÙŽÍ    ±óù$ë¸ î)<\ÞìñJA}¼B¼¾»â5½£-ì›xUý ©
« #Y—ŽK™ÚÎÊ›÷÷ú->ŸÿïFØ4ÞÍê%Ý-­ï6ŠÒçòóÿ½æ5›Ï.‹ÙöS[îÓs'w'F•Ï'Úß_k·ïÓ}©aìzv½Þ¤ùüñz•æ˜¸•>¿_ä'ËïnÖ Ç·wk[< @=w·Y½d²þ\áš?"%߬èáU )¸Ó´T6ç¼ð/^CmW¯½¸¿ ÄK[<'g2    q·ŽÿÃòšx½u}z4Ä2,£0q¸^ÏØb¶+Ö0Çí"î>_oê¯æ    l|;Oþó϶ŸZó$Èí$|ðÁÈÄ++Zßà¶Ä Ï"s½á_ð/¡1ðúl·ä¶_fº['[®.ï;ׯì+õê‡ÙÍþZË'æÃ...1t}ñí×»ëÞ€ ñ:äg
e-ûü³v»›Æ‰7e5»^îs\‡;ËqW8¿^îyýÝÅðUø¸‹|{]ç4 ‚Uc¯FïÎwßÛ_Îós¯6³„'˘^‚½¬ö¢~þÙðåý½¡•{Z¶{›ŸÔì5u8§òðš? ž\Þ´w‚<ü6Fêþo[£ÄlÀ^QyÃ߆±jolÊ„Ýv_¼ÿÌCñ;\Oä¸E‹Lõžë¸Œz|™!»Àõ>"3žy-‰f¥‡¯ƒ)Fûp#"Ó...ï·ôzäâ 4»ž
ŠðÁ
€"²ÅDEûw‡j^¡Xß­7nõvÈ3Ù®Î,W» 1=oDí•û‹ÇÚjeI7)ÏæxëØœÚ_sýn¶)WÛ96/¹³^ñüðex¦aG†½è.Æݽ§v_ùðu±{}ȸùèUÆõ÷¯Þ ¹&|;BwïðÖÉvSéè=zsûµ{ðñP®Ý›Ã*õÃ×wÜø‘ xÄÙ‚
î>ë¼½Æg¨a¼ŠõÑS JþPœáÕ%Foµ~ü¦ºû
/¥¬¯¨~ðeLÉî­Þ¸ûâÖýo_5...8ÊlEDà...Éù...û—üþ¥øÑ+á£WüG¯¸^±½b>zEôŠúèùÑ+âÉ|øȇFðáûFðјñ:äJ~ðz¼{ýàý|í‰;>øÄ£)ûøTáà...?T-ý'V;«{tƒ°Š§ÞxÖÁw]ûÑC}tíß}|í'ä±Õ³'Â×>zÝ?2±­Y>t
ƒ 5­¯ò2­½³ƒt:sÿp¼kþ ¥?TœÝå>p{æþ;ûÉ ò¡­Kò=ýŠË·<=ob×úÁgY‰WËÅò£¡
=óGnRß=÷cAojß{5+n{¡Ão~¹{óp ÑÞüñÜò_'þÿÜéÿçN_Νîlu{xò    [ýb÷æa[...Òþï#-uÐ|º-ä)[˜¦±O¨À©9H˜Ü®_¬fùö)˜ŒüêáGÛwž§žrò3
sJÎÝFäAñ‰¯|â°¼ûo"Lìï×C1ÃýBÙšø"ÄŸci/ÆËqCÞÅùƒ...É—½—ö ®ÓÛ „¬ÛýûÛ;íVÞò°úË[^ Bóóê`Ïí„øèÙ.W¿øã    y?ž¯ÙÛ?Ïr¬R~ åýÁÒw7»ØÌ6Û
›ÿûìY©UR¨û'áJžáÒÃÙ—!ÿd}±½Ún¼üp§!Çíbv½ËGÜ}b¯†Û§¯Èƒ¯ªƒ¯êƒ¯šƒ¯ÚûW‡µ€Õ*½¿_...âüž'2,‘⇺\ÀÊ·ÉNR&ãc‘¦%獐5µ,"ðI*U•éÉélyeµ].Ù%SIíœöFGûw»¹Õbñu‡¿s
3[a]¥"0xÑÏî>
50¢ToEÎ)/š )Õ¤ŒY™`D ënÙvÍÝÊ[M³ùû϶>=­.Lj`ؼù-×gŸg„`º•×H¥Å¼;
¹—÷SÒk¤•úNH^ïY\äÛÙ¼òFùõdñÔGâmÝäbÝß?Hüþ¹xýèÝÝÊìvôEFˆããæݬÐèq2Z
ã´Kn½¹øHþŸ-Ê="jOæþ
µ]uàqTWò­‡¶fxÛgy»§µ«år·Ã<è&vÝɺÓã;ìUSñ°Ü§öí¶^ïG~pÅÛl½{ÿ}ü9K~âßzt(óô&ÖöÂOmcÛ‰°b+ÛÝ[G† Cn÷>>|üûw=úð®6%m"u#(-„?¢6yµ|Ç«æ­- k Ô|1Ù*Zб-DÖ§(ãV§œB(3^õœÜ[Ú­Dí€Àcü8¬Œ¨Áiï?¶...|VHv†Ì‹QZ¬·    ÿ,e~mvop:øn‰dGIðέýlG?Î`ßY5k˜:s÷!ÎâÛ"øWÛ" C*ùý«ÿe]-¼íú‹ú7¼ÑuM«_ÜíÏýÍ¿þ‚¯øùÇ÷{½›òÛÕ|«~ô
/ÆúÁmgÄçœÏÃß\ß.~!Åß`von7¿XáþS%z8ºÃFSœŸÇt·"Èþÿ~ÈAÀiõžÇÚïÆz?ŒÊ=±ƒyMïÖ -Ç>Ëϼ—p ÊŸíVïkóý#ôá3¨±
Ï°¾]lÝ­DnswKÛäÇO<ÀãÝBÊݯ    l¹>õÌ÷úu3O×´yõøq>xj}üÓŸ›WþÀë9*þ£ôáÓÛ'ž^ŒzŽb¹ÃæpÓýqÌ? ó÷ƒB½=èó÷û"?_ŸúŒMy·|p1œæþfÆ&[?܏
BØW1e,|ŠöxAym´·[ÒyA×õ£oøWŸ•"Š¨¼„Sûoð \\¥õ¯®¸²b}¸æ Ö´X®Þ»N—à (|ÛÇ`¶ãsÁQâËõf"hÿÚG7w¯¬sÖ;!pß L JvÂÞ®©þ_VdYšïó¯oK¡õúÁî¿úÇ´¹úlwpèãCûsSß/æ»Êßùv§`␻ûð;{‰þ'g<è‡Ù͉ðê^"ÆUG%zuùÃ^(|íۏ´þ    ¡v_„`Á¶ŠópîbëwWŒîÑ8Îw"‰?×ûë¯_ó¹ ÿ²ûíüµ¯¿ø÷ê7øï8øí€@v{çA ãϝP_Ô^¨C@|•:aè ð{`O¶ûؽrVùh...çƒ
Ge}x¬K¿[_?XÀºX¬¯w#⣑ÉxôÇã2ŒÆ«´¾ù~'ßM¹½ß‡Ã¡w/?1Îj§môÁ®ºpo-øÚ—O³22Āﺠ@"¢p†é‰SJ Y5^®RÝr÷Ä<">€¯Øs_XŸ‹W6UgùùB"üÔ©9ðrÙv< ˆgǁÏá"ñƒ»¾ëtqæÚ¸í¾2sö¤    8tý0«+}îvÑŽkí"ÙÿºþwÿkïÓ†Wˆ×¯ö
_Tœ?ôo[¼ uÎÜ%mQÆþå úþf>+³Íg÷‹ŒüBæ僯}š¿§ëkš}"¯†GúwOýÏ{ÿôÿøóãáºã‘/?êÁHøݤï°Äƒq°ά~®þ¸%ùgÿÿÿßÙÿ˜Ñ»ÏoìR÷þŒÏÁÊq­ŽÈúdæÞnmâõ-ì0"|ý#ˆÌ>ìAɝ¿ˆaæ<¼v;@ž#òÉ•çÛäÊ?³H~Ø/ûuÚœPTŒö7·ôó3¥¹Üö®Ú¶äüaíÏþ#Œû„E"½;É~T\¦¹{¦—ï5õ¿¼ýÅ@ÿ {â>ÈhŸtëbëÿÝñ?þÝÿ9GfG;2æÿ´\+    «Bgà77g›åÙoR¡¼\¾ùD|˜ '|XÛÉ{ÎpžßŸ¯¡jô>1˜ûkÞö;·NEóiæï-×0LõÀ0
OLõÇ2Lty;«Ç%åtg¼ÿztF€vý³õ¹Êow ¸vKs~û?f¤ƒúæj¶>Û>ÌÙ»Ù|~¶MÛ<{¿¼]½;b"gø×λ½™õ ³ëÛ
­Ž«l®Î®—g•7Ì—7¼Tw¶\áW.Mx¶~ƒ›¬Ïv5Ìê«ÿuýË%ôt{¿ušÓú,]×?»üÛ-¦î—YnWóaVkyMsV_Ãõ¾~9åî„#÷¼„<XàŸÿ    †Í¡ŸºŸæŒÍÙ—ÿóì×ð-töÛY^
+VŸ†-'ü30ýp¾d?Ÿoe¿sÌÂéOË1ÿÕŸŸIÿÀ1kβöt̼Ÿ®c浬/Óz6¶Mô...§Ý*ÑÙN‰†Z½Ër;¸ªW kN3=+éúlËkÎ6W«åíåþ&üv÷Yö®ÃÇöG«ø‹W©—Gê×Wi•Î¾¾JW?ŽÓU?u§Ë9Íó›Ù÷gbÕãemö¿Ún»}*®×Ÿp½ÃœsJõÿv>»ÞçŠ=@Æú/ {DÁOÿtp ;Òêl[8ä¬ÁµI"ƒ÷²Š¹|=]ݽØ8vªuÞn¯ _>Íg›ÁIߏÍ_²‹ÝÓß/ò?ü8.VÿÄ],>ôÅ|‘VŸÊZ©;áL {ç7µPŸ¸ßTòspÛOÐobð~²~Ó„^ŸŸ-h³Zž
UßîàÙpöv€œ´[uøKv‹ïn¶ùc´üqÜ¢ùé»Å¯ßÍnnþRÜâš...}àŧîÅç"~n>M·(~º|^@Œ¯öxñlPñ¿ùk¡ãß­ÏÖË2KóMÎç³Kº.ìÓ†++ hsAiÍ-cÖðT³íbêõvµô~‹0x•_ý%¯®ÊrNïgjâÎ"«ÐîëþÍ»—Húù6gŠ÷"×??c#¡úœÄ/o[£¯¡@Ó~y»Ù §¡?    'íÈ=°Íöw¥Äñîz><ßì:Ow¾æ§;ÏÛ§{àµÝ§îµ5ƒ
#>I¯í~«°ñÞ€`+oèçg{3:ÛÙÑÜ›ÎCcúzs»Èsúö†'òÃZovÆ5ìŽýq...Wwvv->0,/Üu¢úË]+Àø~±IÐÜ¿¿J׳Ç‘»Ÿúz¬Ž¦o‹ÖŸ}".ϾÆ$•Ý‘ëOa-VŸZ>ØK¾I—çëô÷ë°áSwÁì%èí§¸~Â.˜{}|Étۍñrý`)-R¹::‚»^t¶A¬_Þ®_}"Ó0gÎß|ÐÙ×b_<ہéë wªÛ]±³;½Móùû¿X§Œ›ýò«?|ýÍ¿ýíãýOÝ!C...½üÍr>_¾;ûî|-ß*þXðÇuÙáÏ nÍicü÷½;-Ÿ˜;þ:màŽÅwl?·æsa>Ew,ÂîØŠ'ÿ,ñKkv¥œ#¶ð³·4-nnðç^ãøÝýùÍŸŸÑl8±VvWþ†—Þ§.¤³¡·Ç9ã½´Ýiµ_<:ÔÀáµùKÌé&ñ    ˆT—ëÇ?‡Ÿ¸fÔð'âÊÇesö«]`ÿãjyv~öO<ûoË|ö»mÝåOÄ_ûSëÌ«ÝÃì Ÿß¬-\íú»e¾«+}·ž!å'ž‡/äçÂnܧ¸ž!åO7©ùíl1ÛœAmÎÖ·y1Z&®ïüícã`W}"fõ쾨g=œ²¬¿X÷‹ÏýqvsƒÇú'...YZ¬—×?ŽŽ?u'<QÞvÉ;ûÕíLêì73š×5Ã}ËOÛS »9/Ãœ·áAÎï rÞƒg¥?uð<«Or-Cý„"z-îp¯ù¯¿Iß/¯—‹x¨uy=¬O Ÿ}ñ›_
[{Û„‰Ý2ÆJgW+j¿xxl{¯"[Üª$ãþìlEó_|v½ƒÜŸýçßùO¯Óþ Þ8,·™ÞQþ‘]üÔODZZÿ2•7gß,ñߧ'aOè...È›åfyóÀ›OÜ+Álå"ÜÛÃàý„-큣owg-þ毵ù;V'ÆÀP¨áw^™~À-àXwom÷"·Ÿ`¾=8GyÈÉvûÖ‹å'ÿ¾Æ‹Ï¼Æ¬ìÙÐí/x¯...^½I7«ô6-Òw·‹ú#0ê­þ©Ÿ{Ó¸ðÿ Õ°óð§]Ù·³ßpJ/¸m;H}»
ö!KÎowO³/b7ô¿ºsÔÒbKοYÍ~¤ü(£X|¢Žƒ÷Ó^rþ¨xœ5œÁ£§½Oç¥æGçSÛJçgõýuZÌÊ—›}ãÎø`òíÍِr‡‡ às`äõ×Pâ[|tïaEä/ÖoëmÙöÏ...l}¶újæ,¡ÍüýÙ/?™£öÔåùVäüà|‡ŸØùŽo®náÃƒ%äÈÞXÅOñ`rP?á"¸WÅÿ| x†ëåòGJP"?õãl\æð·ÐóåõÙ×»"ÙŸŒÿ;uNx>È}¾/îý +Í|j+¹·œ•&¥Aó¹þ$Ó ÌOw%—žÿ·Û5çŠ
"ζ*t¶W¡³Eº¦ËÁ?í è«³¯g ®"óíWå|´¿\ޏŸ¿¡ÕíòìwËÕl±ÜüH‡ßäOýôç›ÿá›:ûãrµiËùlyöÛÙåÕ'SpáÔòëróîüf/úùœE¿G"&~â¥n„å...XñI-º1ñ'Œ(ñ˯öë®—üÃày™t·T4{KgwzõÄá·Ww{Ê?<øð«³ß Sžye7    ÃÅþb}ïÖCÜ÷Ëøs{]~ŽmxñžD    a_±Y.îaŒÙ    ó´²ê}g†µáî)úºZ¯_¿Ñ;®ãº«!¼¢ù®uÚæm÷ãæý
í,§$ÎJbåäïÿÇ¡àù¿½øÐíÆïî漶OE©íH÷m »z»...Í°Ìk<Ü÷;Ñ·u÷·•Þ?.jª˜    þýï¾¹ëh·ËÛ?³Â lèûÍkHúwgå*­Ö´ùÅ·ßüæ<ìO²ã+×T6÷ÞË|¹ðvWq Q
Ýlο¼.Ë:Û>³º¢ÎV[•|JJpíï¤ÔÜwxiÈh[-ç†ÛqÏÖt¹x¨0üy.§¾À]Ûl×Q~\‘W<À÷ç×eÏ_ÿá«oÎæéû3Å!é߆g:9í¡
®¢¤Â??‰Ï:êˆk+åáúß[¥½Xã¯û¾<Ñxzn¢ßäË'µÿ½ëìÀZÿf¶^ÐæõîïW7W7û¶leyX å¬Â5•ÛÕlóþõÇ/í¿¤vÃOß—ùm¥ó¡$ÎëÝoÛ¶›ûjþ(ætw.sW+þü®0î]...ÿÝçÍ.s‘øäÜ5g+ð¬Óë_ØÁî"nñ~ãn,nñž~ÞÐí„^ÓòüΙ¼~ôÛþ£~W@z=Àöóù#‹?Ë®šöúñ¯û«x—ÖëÛ›×Û¿öoƝËšÏyk‘?òà—»é÷Ÿ\QI7Øë뇿Ü}RÌhlº~½ÿ¹û´Ú}úZ-ÙêÚ9'O¿~üëöÓÓU^
Ç¥óó»›õÐõCÄáÒÆÚîõ¹ NÞ·/;‡â-7üìÛ{Þ7EÃÜÞ7ZÑœQo‚ÜuG»J뻩JÙZH-D眈AÇÔ","5[ªuƒu›íHî<â}q°Gz ¨Bt½¾ZnÎõ«vjOIc¸»€òciš¦Ic¥­Qó±èœm2ÆI
5uIcz¥    äŒ 's    îÅ7Kj‚ÇJÅFeëùÄiØôtqL c...Ï¥$+tɦªDÞÚæl°Iå®Á‘ÝSåE+:áÞÚ§B¾š BʆPµº•F†[Ä.èÕæûM3‘¼«.ºh)‘r.ސ5"Èh¶"Ä«'å€+JszüâùlsñÕ7¯n-'ESDSѶfƒ³¤lÅà¨TlMÙGådtꙢAŸ~ýe§h©j[+ÙéŠvÂE™²óMyƒéÜŠf}§hjÓ#•)°4¹ ‹v¦‰b‹o¹h™ Y²õEærÑ5`Âf2B{]Z
&xçK•N¦-"‘-ÇgŠv3¿øão;Es.6k«+Ê(LeŽRFi}°ŸËçªYŸhHëZƒLÊFA"7ö›Í8gs0¦½È¨õY@HV+•eöÜ µ"³0Âd¯Bb—7U½ÞÔÃkj¼©¸õl,Ö‡(«2Ù
C.ät,Ô<‰†ÎK:>oRé(œÿXœh„µÒÛ&«ÆÕÛè'7¹``|nb+Žž(ÎÍæâ—!‘?€Så*BIRzŒLS@,¢‘6À‹¹° 7ašD'"ñV˜³%8Þ&E1&î™-,Æ®ªH™$·xì›-šWå'g‹¨Fò&‘QdµÎ
?ÆÖª´9‚}é¾ÙZÝ^üéÛùƒ¨²º"TQTjhцLI)ʘ(    ÓïÔŸ®.~õû1š²ª...)ÕœôpZ¨\ƒ¯¹5×'Ñt°µø±DRP4
1$6cCÆû¼FDÑáNujôÑÈûäð´Ð¤쟜ÀˆÄ‹´ÜÖ!¯*aŸ3<#\PøX"0sËVQ]•‹Ü-Í•è1qÆé»m¬Ï#P"°T±6[OMÔ$lJÀ7Kê ë|ñû?têOŽÆÂνoMèàà
á|€,mÉ*ûú$*Ÿ£ì[g|K27à% išÁw â¬é"hýöâë/;ýPA(­©ÐM" US¥)¡sPÉÄî°Ú7@œd„¶d%´»Ê%BÑ‹$„Z—úˆÖ_~=F¢V-TƒLš¸§]òRÐ%=ÉÔ2öIôfyñcý!µ¶R„J-Ãeè ÀGE 5€B•ªöž¨­.~ó§NO"}I9U‹ðˆ9+
ˆ‰ó8­¦çHÔ7kÞË`e ú Ѷ`¿*ip9    _™CŸZ§Õ˜r‹ƒû«!Öƒ!±f ØG£f
ȳ<QŸ·†"hUi©-®XÍ!V€ÙPúè»ÔéªÁ³T«Žä0 "D"@„l0ˆ)Ù¦Ö©Aéâ«^ÖК€É
òZ6|MÍRV±¶XT|Ž«îøV4Ñlò `2›jk¨ Ô.3ÝÖw:Ýç‰úf[ ä¬QÀÑÉ$Ä2Z%xñl£õÏñÖ}³†pu9i
2˜œ•Š¼å%‰Òm÷}á Ð 1fá¬5)F†Ö¶_ƒÖñ9jÝé› &88hQ•¥šRp>¤ŠÒ'ÑfuñM/oUN)˜À¾VBĪAÉš 9ó'Ú­€uZ¢Q«¤Oºèd*L^Ú`Q"\Ͷ¹'6!VˆôøÚçÉèTI‹šeñìk    „ڐ&"zÎTõQDTÊ$\q@ÔV€Ô;#¼YXÐŽdž³èÑ_#TØÁƒ©FX¹¬Q×&b‰¤$ š{^t‘1 B>¥-"ò*^¥œ˜¨
íg­#°ö)‘OÊ    (3übÙ¸
)‚KÙQTAÙøœ•>{רUDæ"p-C>&U Ü‘‘uç¢ÛûG›µã·Ô¬nÏ°|irс"o"QÁÊ9°¢Ö '—½™QÙJ-BÃ|Qõ
Ñ˃†Áؤåp¼»!/Æ    ôá CVÏDºoNlŠnE<°6\sˆ?+èVÖ B-Ã]cƒ\#˜l—­Í8g×åÕúÝåùöÀýiAï-«7½ÂiÌ#°5˜d‘Ö˜šB¦e19ê-PòêYã÷ÁV~ÇŠ
d µ5`¹¥RÄG) wEÕ@ÃÛ ã„Ü·Oþø­óÛ7Gít'ठ´~va |J    ŠtÜë„ ·Sìå³<½¶"ñ`ÐN11×SE6í    ߀c@Œ¥e?÷Rƒx‚×ì<  ›¤$¢V@Q˜Ò€Ô5ÀEÌŠ,'_jOÇЧelp9²ZUlªÚ;GÒ!¥dZSõ5ñ¦Kk«|Þ©9ÕªöžZµ¬'‡Kå¥ñôzþ}IšgAmMš¬GÀÇøy^Á~)3]üòŸÇXˁ¸b'mµ†E†‹,A/©Ï|ØmÊ8÷\¯°?=„BhSd†ÿËF€äZý\J­Êª\xY[YtÙŠJp„!ùlà»1xΤìµ³-ðë :œ>ØLeÓ<o»Q¶6*íªoJ*-Ö¼Ô ž^ZF‡Ét1$Á*Ê YMÈتj...L|±‰>½¤ù´ŒV7BÔkµÄ`I´dœÇœ+÷ÓòÆ¿Xôëǐ"tµÌXG@EsŽ-è\03/ëû &«\xÜ@+6¸Al
ÜÚx¡ÕËêcŸ_tV0†nÈc3ÞI°8KD ñ¹½¬ï¾é'Qk_eÍÆS5‘T9ç"úør2ž^tZ¡Š¡¯Hk‰÷üRÌÆòrŽöw¿@éúpw/Îö2úªµ÷Îj—°¶S¡²Zf£ªëewr»ÓB¼b@‚...!-' þ ‚GÀf»}cFŽÒ˜5¯#¢¤hÈ!>±‚d­Â™&•M>IÝ;6ª—Š]$(èH¨™®ˆ¯6ë•íè‚ò"yÙ#W+‚?´^ZSƬÆ" "™óÙ¬¯à¿Fdçý±„™âÓ...IVa‚Àj‹­à
t"7 /U›—>š¾á·ÞΠ   }†3£%ÿ"ATÕ    q3fÌdÒºöITÓůÿ±S")...TEP1ã#¤-@¸Ó6; bŸDãv'KøÚ*Q±¬ÀZAà©qÛ9Eˆ:ªO¢üþxZ¢XüN-d^h5V‚×uUj1¤}ÚöT‰Æå²<!‘ÉÁ©è£ªVø' a˜Ørö;ž<Y¢+ºøê·½z"£DïКµ†wØS)R¨_y<ßçˆfÓÅÝc¤#H¹Ã"èwNºÂÊ*ã)› ujöìâ7_uJäZðXF"ERȶhÅË-±&%¬MÎñT‚ÖÎÑXUR0Š§°
EÏ­IœétŽ×ó‹ß÷ªò*Q;jMCρbB86®sÂF%j-ÈKD³šE½™œ¢<ȉ...qnçŠÌ‰Æn¶ž+'1‰¬17 }°õêeÖÞQŠ-r«¡¾‘· yX¢-ƒ Jš P     *²°R'œ£N']Ö¿úŸs•uòÁèƒ%YgK-c¤Á¼iMwb¡iôOŽQÑ 5eËá^" „Èêt,.ÂòrŸDë·ç#R"žÐ#SƒÖ6%„ÍD|ܽ "¹D‡·!Ÿ¹›]—í¹»1ÇÅô!À¿ãS­...< ‚F..."+7D6„ ûDúY÷ŠD!¥P²‰)¸WKŽ€ûc‘Ȉzì(Ëa‘&ð '¥Š
·®1b€lÈpCУ\ZVZ:ÛìQd}Xªß~õ«/ÿõ—=Âx[$$áÝV˜Œ€ø2
hSªe<äaF1³§åÓѦäHÄAµ™ª·¡•X¢ó»|¨8AžC‡I§Ë%¼m"ƒQûRá‡JA̪²ú\Òñ½ÒçGŸÈk©€ A-ª(‚ª)PÍFò¦U«pWêT'Äcæ³Ì¯®×ßnögT§KTMsFêI­ñ²—C´­®){Ì-¨Ý^Gæ×½"ùVp÷VE•N—ÐLRˆm Û*Ô
"tláÿ#‘¶å„_¿[WV±åùz‘æó¡wÒqOpdĹì©h
ÝÎþ‰s€3­n‚ö‡Eì$ñR¹½¦Íìû^™tuÆ-U6-ÖÊàZMœ!­í‘i?d½2A —µ¨ÔÀ‹ÒžÙXT3Ì{"¦Ó%Wp¸dwÞ+-µçyMßYˆWD³"Éi€-@­g¨öÍ-_]ÎZLÂE]'@—@¶^ÉÐ"`]ð3äÑåû'§Žáb†O_ *Q-‹<»¦Ú;n`%P©šám[¤ œS«ÍˆÕWvnœ|†UöJ†9l+[×    €ØEy‰8$I½?kç:mÕ?\9"Í.‚"xhXàäÀ'...‚êgÞY=BÍ—‰«‹Û«gÑ'¿^²LSpö—­6U(¿Ù¯¤8Õ©g󴺤n³Ögj!fíªö-W8ŽÒ4 „heÏ>Å$ÑVœïÒ©STÉ8ã1y2ZíÊÂ)cŒÀðRõŒÔf¹œof7ë×ßãÕ;‰ŠólQM·Œ±INúUVª¸,B؝ÁÕ}¢m6sj›nGFRWàÁd4! e`v^"ö'ì._·wØ ÛfyÓ+ç|‚ä8«LFø1„°Ñ€mâ·ßúXg»EËËÍf¹è•Žˆ3$ɱ6‘D"•·ø¨:ðû|Þ8Iº¡XÑù¶C·Y—4 sÁÈ9ç‰2‡oF@=y·ùmü8¹Êzpù¯ðwWª&™Ìe)¬s¨Íø'bðFGŒí²øÄxYRùžËøTÜ#/Óª[00ÓàJÍŽ¨´âDtðY%Äo[¦!=~ý¸¼P‡X˜«6øø çž½üI#"' ÄtŒHëö†kÉu£û¨"T‘Œ0»`•´Ú +²Â(]éX.æ©vužv5xº‡,ëfìNB ‘á]"sp¶Zð¹2§
·!p\Ü~ýzäQõ§%"&;W‚DЩ(P#‚بHÛvÞß»gIX®Òõ%ß¬¨1%éÔøVmŒR(Y€xd‰Âˆâ"
ÐhGIÜ3mËåæÔæä§jbà<LøÚ¨†Ô2ŸLEpPa‡7ž#Þ¶˜]¯x6WRÆ •É7Ã^Ï$Q Èk>DÝk»øõº_*ª™DsQ„b*>z€RB1cq"ÖS¹W eLM) âˆP5ªÑ;e½~ÚÏÃeÂïnúp#·W5W%„TZÀyèj˜#l•'-ðl=Å#U©Û-Ÿ˜¥¶ÖÇlµÃ´AÕ#Xo¡Ý®WÇ©Þ!ŠlÍúª95£Ár)¥ê/ïª(™‘>öö/oòØ»"',osƒkT״⢦U»Ãàq,¿å#iƬ¢¥:_àŠbT&Æšm²Yó|ÄlWùj,üŽëp--oéâÝÍÅ[ZqOÛWßuÁ›"áăA°ÑÔGÎ[›µ±$»;à1ÖU~7@À4îÐóÅ%pê:­ÞwŠß-tøn0
—R¬:(›„t²è­Ééîr_ýqN—©ŒZÂÚXŽ\€ gxgcD`i-×¾[ã'­iwT‚WWxR:
@    PÈQ'®ùšDgpƒ)2³.¹êÇ Á¾ æw]˜â´¨`"€„£çÕ3‹³ãË:Œ'`...:8 >E`/­dÐ)/À lP
á
Üx—©vbFl\=- e8€™P fPÛð¶É5—ýâþ‰Yx7«—´é• • ²€¬"«¡^"NŠ©uܱÈŒ÷a‡$©†f©åZTó¡©'œHRgk,MуÒg A !Ë(¢ ¢hi¬    Ò"mƒo;ètBFGÜCX+Òuv6iPe5"ô^§ª...Ý%¿ŽƒN
¢«Óµf
ÒGÂCÂu›ªyýƒÂѝæ%oÇŸ[䈦öâx¡1FVÞ®¼Ï6Rœ nléÉôŠÔ„    i¢¯´Ç½Q-Y®—µPúØ'ö‘vË.ë+î<jIûIÉ,ø9‰ĹRÊFÐõÄ›»†]v†Ü+Ù˜uÚ'%Ó³×,
D^)Š@•œ
 b5,mâ4î$coOŠ" f«7­x÷•±ôXºRªJÇÖ¨ˆô§/¿øõï¾|µ¨=²88ï½9—](@@qIø-|†O'õØÕ„ZÓÓãc}²µRVÂHÑ 6MË(ÁQêvhÞ@Þ†_¨W @ŠÖš¢Ó©TA)k>ÞÀ&m9zŽï    ¶lò
¬iE7i¶:êÅ¿šq™óéV 7%‰·ä¤âó®    ã'ÉZˆš6¦Úà€¼ô¸Þ¼ŸÓ‰÷´dQžÏ˜å©É¨TÄجk´>ì)]ÇÐm¸'ĺwF'îÄ e®HhvXÔ(H˜n±Êr±X^÷Šökáç œ¥ØfUº"%X2ÇhÕQ±nVËròHõÐó•É*%‚p±TR*2Ãòºu˵ûp·§(I/`;i•GptÆ"NøâANûõ~    ª¾º-Ý'ee$x2² x¦ 6Ta-ŸªµºÒÑí£'ýùÏ‹Ïrdé†ÛBôz2R\ÚŠìEÐ\; $EG‰ È#w¥½{fôÝÍ3u-1>...Hå²ÊZRJŠsH€buYÛõ}J²ÛÍU·«hì³\•¦¨œQ¢Áa ¤ónaKùXnÈâpÝLÝ©‚þG@jÅy    m2\Ž«GYbq‰lÕŽŽåú=!ÓŸ_ݧ‰Q;"O
䳕‚ ÑÖCP"Áý‹—² >ûL 9
ÙlúåQÑ:Y²2ðKàFˆ›¶6Xöç
G+Ñ~xÌÑÓ|‚éy3#·ž‡ª"©ä¤šÞ­PM—éϯH~´L÷§D?~sÄùï§å4èE—"ylšQNè*›Ò6ík¿œ§nϘ]3ÂK®erQ2j|4„äM¡ÝòÓ É¹~sñõ?vÊuu:ŠReà®°®"á´vUøbÛKÊ9ß\üö›Þy÷\Ju8ü'­ö8.T¸dFþEçýä9æ#þO    „‚˜%¤3Fk˜Ô)‚¦jøòúÙ'gæõûæl„ÁÃ-çÌ«‚œŽC­˜šôËÛ{Ÿ~rn•%œܦ͚ 'Ž ¶/jï§k¸áªD/NË)x«È•OHsâÖòËËÙ7ž\À±ªZ0ŽäÕVKÒðùM·à}i/ï—úÆ3*éq·ÎUnáHMj •;K¼¤œ§1[ÉQsÎc,Š*tU(›åÒtAlÚÕ
/ç—.þá«NQI+¢kÁµ‰ž›N¤Z­Ñ/:õ§kJl*Y‹¦èª'XšsÈ¡%åî\ø ÉyºéÁåR£É; "²ð_Cµ\•ŒR¦—WÑ>9¯›I>]¢}óð£¥yE /+    8QÎãçoŸÈ´!ÃF Y‡!ÅÄâ'ײ˜^xÊ¿ù§Î¡l\lî'©P —|æԍr©9UòË«f'ú4.y ;ë•Ò²µšu0Ñ؇ÐâKʹ™_|óÛÎñ"Í‹TsŠ"™ÊëIµ,Ÿ´òíeÑ|¾¼øåßwÊÉMéRòQû*>3lP•...<gírJ_j<OžD>‚ê@³"mŠéwáÎ'Îú1°ÉÄ*JxùñìDu^p9ãa7Ê {<ZySØ-—·÷>9­Õä%iîÚP)@Vø{¨h,5`¨ÕËÏ{Ÿ~êà"á¢wށ·5ð÷\ØP†Ÿ×$_>´÷§-Ô4/ä5çYU1Œ0' à$b‘IN\3¾—óGXûxa ×€`/ds9g̳ŠM tʃ æÜŸwN´-§Zdp<ÚjŒwA*˘÷—@˜Øoœ¯ª¡2    c¢©Òú$¨"Æ—_þèt˜U5ÄDΣʸÈç"†3Ê-ˆþ|
Ù›{ Ìæ‚)^[£QÏûIfç&ìŽs›ÑV3*ÓéiG
Æ­6‚à€g£IB"X%ƒTÊ‹‰YÏr'ÕHD˜d‚7÷¹m*T)—ðU~êÁ|- ÷f¦È"g+9ç>+oÓ|V‡Nõoå...ìÞ°®"g-¢Õ"`â¾¢"28¸»èÅ~çÎOóÃcÁúž¹ÜP€Ë‘ @0ð±s‘ƒ•¬nõØ‘µ1òm›÷JgŠ"†€í›&J|Ø
œâ\ŽÜíu*ÉûPºá—ç¥Q?DqN.ÐçrÞ©ˆÏ'i ÓÇ΍±W8e›ÑÉĦ]QÅȦ¸¢ƒê±;ž5>æ#áÖ·Nw-»'Â(k'uZ"‚ƒgâÂþž« <wô~„]w×-ÜæÝl3/ê;_‘Ô¢¹"®67žXð·b‹Na*ì¼o«r‰CžŒ-| <"†"bxç1Š.'ð¥!®>Sªî
S3«‹%ià{9    Àû¬ªö"úØ-ՏU8:­ãÕf•ÞÎÖ¯Þ/æ]èÖ-d
þºzÉÝ+¤ð¶z0Ù bzSÝÑI!j‚ïû¨°7"Êîj ñÝz´t-ÏïzR ¿-h"òòûó2O§RªŒâ%u Blãr1^•(.õ Lø¤v`øpþΛ³Dñ¼"æPG꘍ Å(ñŸËY¨
m*\•H...«¥Ù;Ìrê ÷Nw¨ËˆöïÔŒ
Ü´ªJœÌ*hx*}´DÓG³µ¢wÐ#ÚÌ6szÞ"A'ÀP5A{¸¸pƒ[²5Íõäâ®Dýu2ËÅi•ß/æçk¶H7ç߯磄:TZe!(...Ðœa²ÒˆÔœ>«¤uûæÂa‚Pog¯ïD{ÑzÄ
|ˆÏ¥1™2¹(IâËçòK-t´ òѱê(ƒê8@@ÒÖøÀ#w®k¹f>š »;Z‡ì#¥âÌ­åj}5»5o‡ZéÀQk.²RsæÆ•Ò'ÊÑ©0yrŸR9Å%,fuD¿­Âh¸R7fŒÞ»„ŠÑŒ22K›6D¸czž½™¢²â#16j" ×­å‚...ðºf³;*öTu½#SvžS½¤Þ‰Kž`b@†:ÕªE³Ìs4—Tˆã5›{¨Ùc2‡-
§HBà0.ŸRI &9kånõÃŒu—›ôýòz¹xß+MÑfE¶B¡X~4...s}bNÍ[µ«Ò85®ÉQ¡Dêz,¢â3VC!(dnÊ"4·bæ¾±mÚØì&jÝ;6ɤÔ½.‚jER ÊX•$`­Qãz_uc²'2‡'    ",¦Ä¡•®É^Ú¡^Š1±KãÃÚ½T÷uJÆu +Cqèzjk- #¢8|®Ù"|ãÊ*íX¶íSB­Fº¢Cã|.*òKÊÍ:9œž‡s,$f|"½gªéê]Ñ*D"ÕA4üà¤Î¢‚·Ù\-™yJ¬Ù‚K¦œÓ÷§+§<-˜kÚqES">ÚT[¶$\YTYô±$Î'5½¾åžµWύHÀGz m
Ž¦"á—'m%ë]¤‰s˜ya¶¬n¹[µB®‘+kK£à°uãf\Q8,›Í±ÊяÅU9úIWÉùä¢ò¦ˆÓ Bi
$Ü8ØàÝ2€›m·T %åÖª
JøÈmρ™ü%ÅÜ$<Ô¾zìØ`;u¶ô¡'•ð¾®Nè`$‘±†«F{
v禆7ÕKÛ¸D½É0úª°œªj\mNRÌï%ý֍D¸²®ñæ M-êÂEÁtDJ93
°]Η9ÍÏŸ
kM•*$Ä5%Lò5Wkhÿp ™»"‡‘ö´Zò‹í|‘fóÝ*ÍÕæد@h...M9;4Œ‘ÔŁ8ºp¼÷ý˜ÃA˜ýPøÇãëkO ã‹‘¾q5_ƒPïá"S2à6éöOžØ: ̶A§,œ0¤ŒA‚¶£Ùùµ¬„k<Ú¸öYÿz¢ó"ñ9#´¹©ÙfAev³6 `Ûcû´Y¥ëõ|Ø úð½I"O‹È...Æ[‘™€6y`%GÊ "H-´U/%âˆÎOŠˆP¡aÞI™²ŠÜªé |%y¹S±ç‹¸íEÒ'¢
Ôr°5úª4ðæŽéžO
îoñR"ŽèÄúô(b¼L‘‹TT!K.^ÈXu­ÜÀ ûqÛŽ£o£‰    ã%ª÷B;Ðô˜79mÜBIï6ÿž/âéܯ#îN&—·#Cõˆ"±"¬#®Çó¢Ý7ŠqI›"ó...haKEV§\ôKMôˆ~~O;Jð>9hA\š4'øì-¥-Åî2"^j¢ûF‘{B$Ð
0Zåœð µpIW¥3åè¹Èc""¼Ñ«?þá›./"I‘Ë5!¶ÉuŠAÕ`M(!Ú¼ß ´Ï¶ÝaŸvÆr"õìc„r•
Ÿµ3IíÓ"_('ôé]©-Á"L¤#ä5QA$sÇ◍$}"ÕY­£&­À/Sµæ½%    Éc¢ñt—™§E¬¢ÀHU>aŽ›p×9FBà‹2í€ðK»>ë5ŠEƒ×!‡X    à†Ô·pŒÂ½h°ëEÑ,†•).Ù...€¢bIâz"Ä^t¢;ã1[JÓ­zÄ9    ?Sh<TS  ‘^4'ô‰È'*I iÞüˆCoü¬v"¬›@?Ævñy:ªù¬¸Ød+tÞ‚‡DßĵA{"?VWñ€,Ü€©WÞ 6®QŽâýj#gY#ÎZ‘Ž--? Êõ›ÛÍf~ªˆêÓâÈ"öb¡Ms®±t*¹'¼nZ'=Aœ    ž6= žš­†`rÀí°¼˜2™¡ðª"æfV^Ó6jöÉZd*º"øWÍ<:‚S¼-mʪ¨†FO‡ï˜ ‰Àäp    7È'b¶O‹ ¦·ÝÒ´.泂)ê-¤µHÝTÓÙ ê©â•Bx-²    DœcÅäÞ¥õúöæuNõj¹Þ¬O-bš(¶¹$
ù€ÿ
ª
@°fnå˜R¨»†7æ¨å>‰a}»8ÏËïO­Î±0ñào@ðwq—;'%Ó`L «™da×Ó„á>@ࣄ9°¼üp`°"f`+¡g*œ    ™·Q:º/÷¤0ºwhŠõ¬Á7'w]H $Å;RN¿«½øT)ۏ¤ùæjXÒ­¹GÅÛÌNÔd3¼®¯Q(ÏÊV)¸¸]]—Ñ¢Ìg×oTï‘çâ÷ÜÃÎMIÄjŒNpà2I€¾Øi
³í¦Ð-Œ‘5 Wª q É"⩺ 5úKŸÂtK£YM³ó."´*~eíœdÉ+›Ý1/wx-z%qÜ"£ÙdÏ)ÄŽ—,•!ÕkÐÄIº¼x·â
À>a,"HMptð.Õgˆ™‚Œª"ìKBv1Û¦=Ç«Ú>mI°g‚ƒ—ó"-T"µÄ5œ"W•9-?ò±0ŒÆ49¢ÁZc™QÉAVËÇ Ô&Óц O˜S¯,RW€•j)    ð˜+ŸOÑ@y°õþŠS²l<¾Î¾‹Ž‡²W[\
UZ‹Øè"瘳ä]n†>mÒ§sUw2êþlW.W\ˆ_r?A˜§¬Š²{°­Ç€„óÙõfÞ‹xôáõs©ø ®Ž
PÉ
PI'ÂnBÔ19¦$¨ bJ,hAb"×ñÐÕª.Šàû1$€-G‹ðoŘ-._·yº\¿¦ÛÕò†Òõíõl¤¦:ôÕ
¬Ã™ÚLxIð±'ï† V«}÷P5N¢ïÒ1¢8d0ôZsÞ...ÇØo@
I"&;[„Ðe'í»ÞÑàs">-9kÃ...ÕZÎ"8ëµo¡j7IŒõ¸Ñ8X«Õ†`
× ×Α!    ÀkL\ägÚ¤,z'LC•hI    Û¼SÞ§-$/Áȳ+„:VŒË6jRâ¡*ÿ¥ÉàMÑZXN*åbW    ÌÐ¥ª€Ý&‰q};j4¤"òilTÍΈ&‹vÜó·6§k    Ó,å=2)àd`9Ô($
¿a¤Ë5K Í"'‰±x3JŒC5í<¢/¹$(%Ø(0RÆ8TW§éÆ£,E !N\^¸iUÊÔ
\˜CÝàœâ®îhÝXöꆵܱ$ƒ_ HÍÜåÔŠd¹`½š6)óÞI©ÑrWŽbtBè÷ÒùìµL@õÉ‹ì¦YÊMê
g¸‡ ÷{àž‰Ù%81™A$b-M[7‚KÜ‹QÒ&͗׳4Ê}ˆ¹ÞÅ( ™Ž
Æå`+ˆ-ÌÑ+3MS½š
gaµ‘<o>cD‚ó%Q6‰©g-ÓBËÛQseY Ù@/ùà€2Êy`3¡*¢
À)Xú41潎˱bÏnšÈAq£YCѬƒ Oãí8÷qˆ3ðyPî'›N<)B5‘¯Æ´4Íns¥¢‡öA|    °Q#½sà¸ÍPÈ Ç¼îª`ÏaZ ­½6ZÞʍÝh-˜Ì‡èÉ‚€'1ÓÐO¹ì5Øl3pqñ(¦u-P.¶À0'‰ñæý(=`°5)ܼ ŽºP­„Ӑ¤EP^êƤ¦ùô«^ŸM¨U²M$×ÈØ,*|æª")M ´u2>Dä¢'×0žW}ˆ"ׂw@+#ó´@{™ºU*‘‚É•q„)À£IûbUršnlÆ9óC="5¸›?q-US"ó\SÀ~„à¶!ÓÜ×moL)Úç @
tB˜¨ˆ¢©Å7ã µeš3_lzUŽŠ{éÆ ƒ¥Ò2p(o`éå¢"ÄH·£tCZïÈÉÄð bÛZ4¼#Z²OwKuc-eÙm)VG­±ÁXs"\ï¥x2lEïZ¦v_ïzÝ—"a‚-ž‚2¢ÄuQZÙ8™g\Ãj½Pm‹Ü8Ðœš¯:óâ®jM)XË4*û®õZJ€#—¸¯öœ"ËgáݵŒ0\‘T&‰Aó^Ý@àÈZ ópz‹òsO§ó©iûnÝ;-ª›3Zqu™àÒAî£Â€äÜ&û·—½bxîâ­·ÒĦÀëkÏ\Í:6jmúš#öúЩ|RDG±žã r[
|º"Aàw½ "^E ‹âIøäœa¿Uššˆ7ê½*Z¬o\ ʇsUá¬g[©äœ<Í™·eïJ\ä²H€Zِè*´ÂbŒ"øœ›†Eó¬™sE>„WÍ5PB 4\\h â'žT»7P†E0FI®µ¨DVYØ"Eu ¤YL3Ø›ÖKì    ˆK2¡4î‚w2Àc€´ðv÷´ÐvªÓ×Ó 01•‡õ    N³¹‚˜ßœsÉá´wÓBÛ⦙«˜#È3ùܲ
9e bXï¢[™Sæ¥×}ÉP„OÄPïMÎYóD¿˜ìĵ§Ú+xñ ÀÓ÷šô®X-U®¸<
™L|8„E}Vn)KQªâ5Zâ ­@-à&.,Ì7½£-5*è«*NN±
C  P‹Ó.Ç...¶C]¨+`hó...'vÂx)â
×éõBïºõv_‹^dÞ¸/A•5  &Ïfš0:@ÇpªNO]tºî]û²‚kò%n¦ØãSµ

ªb¢6)o©wÑI'.ëÛ ŠKÁ6îÃj¹)· ªÕR&îgŒ[¥µ‡œ9À×
'Ù)Ѳ:" àQ‰9÷bŒÍÉ9ȦI´*\Ĉ"{0UIàÑH:Oç×óÞA,sÖ‚¬qÓH‰°ŸˆO/...¢u™æ:Ê8c9d¡µ@'Ü8ï.X­¼ðÅ ÌHk3
r"ë^1@¹r
°8 ¸5|ØR...lÌ°Wó4-½]ôKMªfRK¥d©‰ ƒHÛt˜¡8u¡xÖ½ÒmŽ'™
À ÂO KYÁƒ¹¢Á«§E·Ù²wóO8N›Å =÷2-M:i...
‰rOÅ¿ö"ŸLˆgŒŠ5...Ú0+ ¤M1gËQ{=ÍŸÏ®{GÃY¨'SÀ‡
P(›ð\U‘kÚä8mn½ìÞRÉS)p[®©Ñ&‰Õ2l3...ibüð®{ƒÉ'̨c11Ùä½M±º`
>MJNó›UïÒ(·ÊãRöwF„...ç‚ß0V¸Fªž&Æu¯    LÚ€ÊÇbBà:Æ .Ê@_Œv'&ÂÑ÷›ÞIiPF_*@);Î\šƒÛ2>y h6Í™¿ïŽ)*z#ñô¼½¥¼äI¥ˆ‘°¤h̵œ7¡j¨ýJŠ[‰‚B:f‘ÊG869-Ðßlz×$m 1xLp¸ªUÒQù¡ÈD•~Úh"·½"‚°6ôÊ Œ5ë-À$„Á¼hÄ7§-q\®z9‹®I.½1%¨TGMæGˆkŽOu6¸1Ÿ2,wšß(oz'...«Ž‰¨‚Í^¥¢(CaÁ"e0¾=Lt_—½î˧¼ÖÛ¥iø'Âr+PÓi-²yÛ+†cšf¹4c®QóI áøàwá-1Nïn>‰ìÀõw½I /šåófÖ»³æ^¨F¨恷£...MT0††mšûº}ß‹Ìy_©i8™%xdå¥/km‰ÑSðrb"õ®´À_â¹+{ïb©ϧ£·Ò(² N m›Þ¤Å08ø²ÐYdƒ¸/¸— ×~bÊæ›U¯n `€©‚;Fk‰NS
||ªâ¹Ê´IYw„VA,Eø@"%¡uóÁÀ"Z5-´-R¯nø¬›GXç­ÇÀ«p¦HÞ€i2ÓÖ«oßôZ
§ñ4¥DsÕJ.P@†Ï2Ö˜„® aÓB[ëVQ«ª4ÒØÆe›´7‰‰[Qp?L\...+½^TGWb¬$‰0+Ì7 éjÑÙL[...£Mwª·öN"q54MÑJ®4P12™kNC_×Ý{€±àÍ¢""
,%Šì'ÊYà‰1å‡^¿Áš‰06lùeiS5ï¤7Vk-õDd~Ý‹ÌÉTnlê›Õ&狼G°åëLûó£Gã²w4dTB#ÈJ7D7.oRʨT[„•iº±îEæšû‡W
»ð‚jµYóÑ• ¢+1û‰bdêemÊ •‡„Ï´‘š³Š{-4×
©‰‰ï«e¯nTÀœôkÕP¿$˜¥N­pÿ‡i^4¯{½hÈp \^AE\T2ø"[™6×­w±üÀ$¥ø(S´QYg.NVß‚šf°¥ôŽåܲŒ•X"ñá&Š*©    0Ùib\u‹á
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:43 #8
Hov, ville ikke have kopieret så meget ind. Sorry. Er svært at fornemme hvor meget man markere. :)
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:48 #9
Nåh nej, det kan jeg ikke bede dem om. Den skal jo netop redigeres for at det vil fungere. Jeg er fucked. :(
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:50 #10
Nå, tror jeg ved hvad det er jeg gør forkert. Kvajer mig gevaldigt. Jeg har downloadet den direkte fra siden med et backup program. det fungere jo ikke ... Jeg skal på MySql og downloade den der fra. :/ Er det ikke korrekt?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 14:51 #11
Ja, nu begynder det at dæmre. Beskæftiger mig kun sjældent med den slags, så glemmer hvordan man gør tingene ... Jeg er ikke noget it geni. :)
Avatar billede daquar Nybegynder
23. juli 2013 - 15:08 #12
Det lyder lidt forvirrende, men ja det skal ud af databasen før du kan bruge det.

Jeg forstår dog ikke hvad du mener med at du har downloaded det fra siden?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 15:20 #13
Man kan med et plugin tage backup af databasen via administrationsdelen på siden.
Avatar billede daquar Nybegynder
23. juli 2013 - 15:22 #14
Det kan godt være det er helt out there, men prøv at give filen endelsen tar.gz og se om ikke den kan pakkes ud?

Det kan være at værktøjet *har* komprimeret filen, men stadig givet den endelsen .sql
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2013 - 15:34 #15
Det hár jeg tjekket. Der er ikke tale om en zip fil.

Har i stedet hente den fra phpMyAdmin. Det fungere. kan læse filen og erstatte domænenavnet med det nye.
Avatar billede daquar Nybegynder
23. juli 2013 - 15:35 #16
Ok. Så har du jo besvaret det selv :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2013 - 02:35 #17
.