Avatar billede redbulldk Juniormester
24. juli 2013 - 10:31 Der er 2 kommentarer

Problem med filter Excel Pivot

Hej

Jeg har et problem med filter Excel Pivot både i Excel version 2010 og 2013.

Når jeg har oprettet pivottabellen, opretter jeg et etiketfilter (Excel 2010)/navnefilter (Excel 2013) hvor jeg filtrer på et tekstfelt. Samtidigt har jeg oprettet udsnit, hvor jeg filtrerer på år.

Fejlen jeg oplever er, at gemmer jeg og åbner regnearket igen og vælger f.eks. år 2012, kommer der ingen data, som også er korrekt filtreret, men går jeg tilbage til år 2011, forbliver pivottabellen tom! Talerne kommer først frem igen, når jeg går ind på etiketfilter (Excel 2010)/navnefilter (Excel 2013) igen og klikker på OK uden at ændre filtreringen. Dette er underlig.

Jeg har lagt regnearket op på gupl.dk og linket er http://gupl.dk/699361/

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede sdh Mester
24. juli 2013 - 10:55 #1
Virker fint hos mig - afprøvet i Excel 2010.

Har filtreret på 01120 - Varesalg - Borde (forekommer kun i 2011)- gemt og mappe åbnet igen - valgt 2012 (returnere ingen data) og herefter valgt 2011 og data fremkommer igen.
Avatar billede redbulldk Juniormester
24. juli 2013 - 11:13 #2
Tak sdh for hurtig respons.

Pudsigt, jeg både på min pc og på en anden der anvender UK version af Excel 2010, kommer der ingen data...