Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
29. juli 2013 - 13:11 Der er 2 kommentarer

Er dette et fornuftigt køb af Grafikkort?

Hej!

Mit grafikkort i min stationære computer er ved at være lidt 'sløvt', så jeg leder efter et nyt et til cirka 1000-1400kr. Jeg bruger mest min computer til gaming, men kører også spil-servere ind-imellem, laver billeder i Photoshop & Film i After FX, osv.

Jeg har fundet dette grafikkort fra Sharkgaming.dk som ser nogenlunde fornuftigt ud.
http://www.sharkgaming.dk/msi-geforce-gtx-660-2-gb-twinfrozr-iii-edition-1.html

Hvis jeg har mulighed for at få mere 'performance' for pengene i en sammenlagt sum? Dvs. men transport, osv. så jeg meget gerne kigge på jeres forslag. Jeg vil helst gerne have et GeForce grafikkort, men hvis jeg falder over noget andet, så kan det vel godt gå an.

Min computer har følgende specs:
Processor: AMD A10-5700 Quad-Core APU 4,0 GHz OC
Memory: 8 GB DDR3 RAM, 1600 MHz
Motherboard: Medion MS-7800 (Med PCI Express)
Grafikkort: AMD Radeon HD 7660 D, (Bemærk: Grafikkortet er integreret i CPU'en) http://www.proshop.dk/CPU/AMD-A10-5700-CPU-APU-FM2-Box-2375992.html
Avatar billede Jensen DK Novice
29. juli 2013 - 14:09 #1
Du har fået svaret her. http://www.eksperten.dk/spm/980418
Prøv så om du kan lukke nogen af dine åbne spørgsmål.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. juli 2013 - 15:26 #2
Tak silbidor.

Jeg har dog en lille tilføjelse til det jeg sidst skrev.
Efterhånden er GTX 660 TI faldet så meget, at det bør overvejes som discount grafikkort.